Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH2] Obecná chemie 2

Další předměty
[15EXK1] Exkurze 1
[15EXK2] Exkurze 2
[15CH2] Obecná chemie 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 22 / 65
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [41]
1 : |================....| 78 % [32]  
2 : |===.................| 17 % [7]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [20]
1 : |===========.........| 55 % [11]  
2 : |=======.............| 35 % [7]  
3 : |=...................| 5 % [1]  
4 : |=...................| 5 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
  • Velice dobré přednášky, které jsou snad jen trochu náročnější svou délkou.
    Studijní průměr: neuveden
  • i když je výklad velmi zajímavý, je obtížné si vést přehledné poznámky oproti ELMě a Termice oproštěný od složité matematiky - možnost soustředit se na zajímavosti jako podstata vzniku vazby, kvantově- mechanický model atomu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky bývají povětšinou užitečné jak pro základní orientaci v chemických otázkách, tak pro splnění zkoušky z tohoto předmětu, jsou však často až příliš dlouhé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas zajímavé, ale po dost náročném dni, takže jsem se tam moc často nevyskytovala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • docela zábava
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cena za nejlepší mluvený projev
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obecné úvody do všeho možného, spíše ale blízké středoškolským znalostem nebo látce z ostatních základních kurzů. Hodně vyčíslování chemických rovnic.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobre
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bohužel mi toho až tak moc nepřinesly
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vůbec není třeba navštěvovat přednášky, nejdůležitější je ta poslední před zápočtovým testem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Velice dobrý a vtipný výklad, vysvětlení složitých částí velice přístupnou cestou, milý a přátelský přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přátelská atmosféra, vysoká znalost látky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vzdělání a odbornou zkušenost, uvedení na pravou míru některých středoškolských pojmů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Lepší strukturovanost, metodika, jasnější nároky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nezabíhat tolik do "slepých uliček"
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [20]
  • Učil jsem se ze zápisků z přednášek a doporučených skript. Rozsha předmětu odpovídal látce pokryté v doporučených materiálech.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta a vlastní poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta nabízejí dobrý učební materiál pro zkoušku, zápisky z přednášek jsou však většinou lepší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta a vlastní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Výpočty pro jaderné chemiky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zápisky ze střední školy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vybraná kapitolka skriptíček
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skriptum "Výpočty pro jaderné chemiky"
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, středoškolské učebnice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, vlastni zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, napočítané příklady na zápočtovou písemku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ze svých maturitních témat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [16]
  • Zkoušková písemka byla náročnější, ale příklady byly zcela v rozsahu probrané látky. Ing. Motl objektivně posoudil výsledky z praktické části (písemky) dohromady s teoretickou ústní částí. Teoretická část zkoušky probíhala v přátelském duchu.
    Studijní průměr: neuveden
  • rozbor písemky, pH, rovnice... kdo napsal dobře písemku, neměl starosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušející velmi objektivní, naročnost odpovídající, zkouška pouze z menšího objemu učiva
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla příjemná, záleží však hodně na výsledku zápočtové písmeky, ze které se vyvozuje obtížnost ústní zkoušky. Stále je to však jedna z nejpříjemnějších zkoušek v prváku vůbec...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Známka se odvíjí od výsledku písemky a na ústní je třeba naučit se to, co bylo špatně v písemce. Pokud máte vše (nebo téměř vše) správně, čeká vás jedna či dvě naprosto obecné otázky na obecné vlastnosti a děje, takže není třeba se bát přeidexovaných veličin z přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejjednodušší a nejkratší zkouška na jaderce. Člověk opraví písemku a popovídá si o teorii, která se vztahuje k přípkladům. Kdo chtěl, tak tu zkoušku udělal. Na lepší známku musela být písemka dobře napsaná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • odpočinková záležitost, hodně záleží na výsledních zápočtového testu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný lidský přístup
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takové pěkné povídání si o chemii a vůbec.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chtělo by to trochu víc času na zamyšlení někdy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hlavní je praxe i s vysvětlením postupu a jeho odůvodnění (na ní pozná, zda látce fakt rozumíte)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K písemce je možné pužívat vlastní zápisky, nikoli však skripta. Vyplatí se dělat si vlastní zápisky na přednáškách, potom je vše absolutně bez problémů, nenáročná zkouška. Zkoušející je objektivní, občas jsem mě pocit, že kvůli malým dateilům vyvozuje velké snížení známky - prostě smůla, na co zrovna přijde řeč. Někteří studenti se závažnějšími nedostatky dopadli lépe - z toho důvodu bych ocenil větší komplexnost zkoušky, kvalitnější prozkoušení znalostí (což by samozřejmě přineslo vyšší obtížnost pro studenty...).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Během zkoušky sice podává záchranné lano, ale špatným způsobem. Mnohdy nepochopíte, jakým způsobem se vám snaží napovědět. Zkouška sestává víceméně z opravy testu a nějakého povídání okolo. Nejvíc asi vadí přítomnost třetí osoby při zkoušení. Ze zkoušky se pak vytrácí soukromí a jistá objektivita.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jedna z lehcich zkousek :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je to takové příjemné posezení, na které by se student mohl právem i těšit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prvních minutách mě u zkoušky polilo horko, když jsem nevěděla jednu základní věc. Pan Motl se smiloval, vydoloval něco ze mě a snad zjistil, že to tak hrozný není. Je fakt milý, člověk si s ním popovídá o všem možném.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
  • Velice dobrý a vtipný výklad, vysvětlení složitých částí velice přístupnou cestou, milý a přátelský přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • kvalitu výkladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nekonformní styl přednášek, člověk se někdy opravdu baví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • "Zapálenost" pro téma
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápal pro věc
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapálení pro téma, nekontroluje docházku, takže tam opravdu má pouze ty, které to zajímá, přednášky pro pokročilé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to srdcař a pije pivo z kádinky. Jasná jednička.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipnost, i když většina přednášek byla beznadějná nuda. A pohodovost, na chemii nikdy nebyl žádný stres.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Intonace, laxnost, familiérnost, přátelský a férový přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poutavé přednášení, přátelská atmosféra.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • smysl pro humor, snaha udrzet studenta pri vedomi
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Svérázný smysl pro humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je hodný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vtípky, různá slovní vyjádření, dramatické pauzy s nádechem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro humor.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [10]
  • nic
    Studijní průměr: neuveden
  • občasná nejasnost zápisu na tabuli, někdy myšlenkové skoky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve tříhodinové přednášce by mohla být chvilková (pětiminutová) pauza
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas začít od větších základů, někdy jsem se ztrácela
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně by neuškodilo malinko zrychlit výklad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodila by se trošku lepší strukturovanost výkladu, víc věcí psát na tabuli. Občas, když se zajde náhodou do detailů, kvůli "obecnosti a povrchovosti" výkladu může dojít k zavádějícím výrokům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 3 hodiny by byly vhodné dát například na dopoledne...ale jako poslední přednáška dne to nebyla vhodná volba.. jinak struktura přednášek byla dobrá, jen výklad občas zašel jinam, než bylo v plánu (občasné odchylování se od tématu-avšak zajímavostmi)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • No, aby to přístě nebylo tak nudné. Je to totiž škoda, předmět toho v sobě skrývá spousta zajímavého.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V návaznosti probíraných témat a nevysvětlovat tak dlouho všem známé pojmy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • systematičtější výklad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Přednáška doplněná o počítání příkladů je v tomto případě lepší, než samotné cvičení, přednášející vše dobře vysvětlil.
    Studijní průměr: neuveden
  • důležitý pro zvládnutí zápočtáku (nechcete-li se to učit sami)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [20]
1 : |=======.............| 35 % [7] 90%-100%
2 : |======..............| 30 % [6] 75%-90%
3 : |==..................| 10 % [2] 50%-75%
4 : |=====...............| 25 % [5] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [21] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [21] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [20] 1.60
1 : |===========.........| 55 % [11] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 35 % [7] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |=...................| 5 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [21]
1 : |========............| 42 % [9] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [9] 2
3 : |===.................| 14 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [21]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=...................| 4 % [1] Příliš nízké
3 : |===================.| 95 % [20] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké