Štefaňák Martin Ing. Ph.D. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 15 / 30
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
  • Dobrý výklad, látce rozuměl, počítat naučil. Byl ochotný poskytnout konzultace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na cvičení jsem pochopil to, co mi nebylo jasné na přednášce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ucelenost, skripta ke cvičením
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vše se snažil vysvětlit, rychlost byla akorát (výklad se dal stíhat a navíc jsme narozdíl od ostatních stihli všechny příklady). Dělal i teoretický výklad. navíc vykládá podle vlastních skript, takže když člověk něco nestihne, může se podívat do nich. Velmi vstřícný (byl ochoten cvičit i na jiné budově, když se nám to hodilo)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štefaňák je těžký profík: Jako první cvičící, kterého jsem na škole potkal, neposílá výsledky testů hromadně a ctí soukromí jedince. Díky němu jsem byl na přednášce v obraze. Díky rychlému tempu, kdy se nezdržoval zbytečnostmi, jsme stihli probrat hodně věcí. Vysvětluje věcně, precizně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla dobře připravená a provedená. Paradoxně mi dala o něco více než přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyzná se v tom, dobře připravil na zkoušku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lidský přístup, preciznost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo vidět, že tomu opravdu rozumí a snaží se to předat dál.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dokáže srozumitelně vysvětlit probíranou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ochotu a snahu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Sice u zkouškové písemky přísný, ale nechce nic jiného než to co se dělalo na cvičeních.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • nevím ;-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ok
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by být trochu vtipnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvika jsou dost monotónní, a tak se snadno ztrácí pozornost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lépe vysvětlovat. během příkladů říct, co vlastně počítáme, proč zrovna takto a ne jinak, pomoct studentům si daný problém trochu představit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Bez nich by se látka nedala dostatečně pochopit a pojmout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ideální skladba příkladů, ani jeden se mi nezdál zbytečný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičí se vše potřebné pro zvládnutí zkouškových příkladů. Proberou se i některá odvození potřebná k ústní části, jako například záření absolutně černého tělesa.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [15]
1 : |=============.......| 66 % [10] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 26 % [4] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [15] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké