02TSFA  >  Termodynamika a statistická fyzika

Počet hodnotících: 32 / 167
Procento hodnotících: 19 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 167 studentů.
Ukončilo předmět: 102 studentů.
|============........| 61 %

Jex Igor Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ ]
Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Potoček Václav Ing. [ Cvičící ]
Štefaňák Martin Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [29]
  • Až později jsem pochopil, že TSFA není vůbec špatný předmět, že se mi docela líbí. Bohužel pozdě, z přednášek jsem měl opačný pocit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je přínosný i pro matematiky - dobrý úvod do pravděpodobnosti a statistiky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět, který dobře navazuje na předchozí předměty a rozšiřuje poznatky ze statistiky a zopakuje termodynamiku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • termodynamika se částečně kryje s termikou, statistická fyzika je dost odlišná než jiný partie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velmi zajímavý předmět, spojí znalosti z předešlých "fyzik"
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na TSFA jsem se docela těšil a předmět mě v zásadě nezklamal. Přednášky byly přínosné (ač k ním mám výhrady), cvičení dobrá, látka zajímavá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je dobře koncipovaný, ale přednáška docela za cvičeními v kvalitě zaostává.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý předmět - jak látkou tak personálním obsazením. Je důležité chytit začátek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavý předmět, jehož krásu však nejsem schopen ocenit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajímavý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zaujímavý, veľmi užitočný predmet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi nejtěžší fyzika, ale také asi nejzajímavější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příšerný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Termodynamika dostane nový rozměr a zjistíte že pomocí statistické fyziky vysvětlíte kde co.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavý předmět, který bohužel táhly dolů nekvalitní přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl velice zajímavý a poutavý
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze začátku mě to moc nebavilo ale když jsem se do toho dostala, tak to byl zajímavý předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejtěžších předmětů zatím na jaderce. Chaotické přednášky, špatné materiály, zaujetí tématem už je individuální. Například statistická fyzika mě docela zaujala.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K předmětu neexistují žádná pořádná oficiální skripta. Jsou ale k dispozici poměrně zdařilá wikiskripta, ze kterých se dá připravit na zkoušku a odejít se známkou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl to být velmi zajímavý předmět, kdyby ho učil někdo se smyslem pro pedagogiku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu náročný předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náplň předmětu zajímavá, ale provedení pokulhává...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nepochopitelne, narocne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • (bez poznámky)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je vcelku chaotický - půl semestru se opakuje TER, potom se rychle proletí pravděpodobnostní rozdělění a na všechno se udělá jeden příklad. A zkoušková písemka je z něčeho úplně jiného... navíc neexistují obsahově rozumné příklady ke zkoušce...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi zajímavý (ovšem náročný) předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • není těžké látku z wikiskript pochopit,horší je ji reprodukovat bez chyb a odpovědět na dodatečné otázky Mistra
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Statistika a matematika kolem byla zajímavá, předmět otevírá oči pro možné aplikace aparátu v jiných nefyzikálních disciplínách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • navazujici predmet na termiku z prvniho rocniku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [32] 2.22
1 : |====................| 21 % [7] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 43 % [14] 2
3 : |=====...............| 25 % [8] 3
4 : |==..................| 9 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [32]
1 : |=...................| 6 % [2] nevyjádřeno
2 : |===========.........| 56 % [18] ano
3 : |=======.............| 37 % [12] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká