Štěpán Vojtěch Ing. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 35
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Poměrně dost jsme se zabývali teorií, kterou vysvětloval velmi zajímavě a upozorňoval na podstatné myšlenky. Hodiny mě velmi bavily.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • sarkasmus
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • takřka nic, bohužel
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Probral s námi spoustu potřebných věcí ke zkoušce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • umi to a snazi se to vysvetlovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápočtový test - donutil nás naučit se hrozbu nezískání zápočtu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cení si pochopení latky a ne našprtaných postupů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [9]
  • Trochu více pomáhat u tabule, aby se hodina tolik nezdržovala.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ukazovat postupy řešení. Stávalo se že někdo u tabule hodinu počítal, a když se konečně dobral výsledku, tak nám cvičící ukázal postup jak se dal příklad vyřešit za 10 minut.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • především by měl získat trochu rozhodnosti, takřka u každého řešeného příkladu v momentě, kdy jsme se obraceli pro radu, zareagoval slovy, že neví, nebo že nejspíš ano, že je to jedna z možných cest, atd., někdy až po kontrole špatného řešení objevil zásadní přehmat hned v počátcích problému, příkladů se obecně spočítalo docela málo, sice se objektivně zmírnily požadavky na zápočet, ale ke zkouškové písemce jsme se museli většinou připravovat takřka sami, žádné vysloveně ukázkové postupy jsme nedostali a pokud jsme se někdy dostali od začátku až ke správnému výsledku jasně, bez obav a srozumitelně, většinou to bylo zásluhou toho, který zrovna stál u tabule..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • rozvrhnout si cvičení tak, aby se procvičilo vše
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ve vlastní přípravě na hodiny ve schopnosti vysvětlovat aspoň základní, typové příklady srozumitelně a jasně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkově lépe vést cvičení. Nechává jim volný průběh namísto toho, aby je řídil. Po vyvolání k tabuli příliš nepomáhá a nesnaží se postrčit správným směrem. Zpočátku bývala cvičení velmi špatná a nepřínosná, v průběhu semestru se cvičící zlepšil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodiny byly více než jen ztrátou času. Vždy se stihl jeden, max dva příklady na hodinu. Student počítající u tabule když nevěděl, nedostal pomoc, takže se tam topil a po dlouhé době většinou cestu k výsledku našel. To ovšem za cenu naprostého nicneprobrání během cvičení. Prostě děs.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jeden spočítaný příklad za lekci nebyl výjimkou, moc neporadil ani nevysvětlil, bez samostudia bych zápočet nezískal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snazit se vice pro predmet nadchnout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Zápočtový test sestával v podstatě z probraných příkladů ze cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13]
1 : |===.................| 15 % [2] 1 (výborný)
2 : |========............| 38 % [5] 2
3 : |===.................| 15 % [2] 3
4 : |=====...............| 23 % [3] 4
5 : |=...................| 7 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 84 % [11] Odpovídající
4 : |=...................| 7 % [1] Příliš vysoké