Záruba Michal Ing. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / 22
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Dokáže velice dobře vysvětlit postup řešení příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi důsledně pojatá cvičení, vše precizně vysvětleno. Byť jsme vše nestihli, příprava byla natolik dobrá, že nebyl problém zbytek dodělat samostatně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobře se orientuje v tom, co cvičil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochota. Důkladné probrání matematického aparátu. V případě zájmu byl ochotný nám říci o probírané látce něco navíc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je sympaťák a není ani škodolibý ani zlý, ale...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To že naozaj dobre rozumie tomu čo chce vysvetliť a vždy ukáže celý postup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V ničem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bezchybná znalost problematiky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Zbytečně zabředává do detailů, a tak se i příklad na pár řádků počítá skoro celé cvičení a na některé kapitoly pak ani nevýjde čas. Zatímco ostatní skupiny spočítaly typové příklady ze všech kapitol, my jsme skončili ani ne v půlce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • príklady ktoré sme prepočítali, boli dôkladne prebrané, niekedy až veľa čo viedlo k tomu že z celého počtu príkladov, ktoré sa mali prebrať sme prešli ani nie polovicu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi dobře se orientuje v tom, co cvičil, bohužel to vedlo dost ke zmatení posluchačů, kteří se zas tak moc neorientovali. ROZHODNĚ, by to chtělo, aby cvičící chodil VČAS, je-li to příliš, tak ať alespoň přijde. Psát dvě zápočtové písemky z té samé látky je sice "zápočet zadarmo", ale u zkoušky je to spíš na škodu...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Méně matematického puntičkářství. Nestihli jsme ani třetinu toho, co jsme měli. Dojít na konci semestru jen do půlky druhé kapitoly z 5 a ještě si nahrazovat dvoje cvičení během zkouškového kde se opět nic nového neprobralo, to byla vážně hrůznost. Nic jsem si ze cvičení neodnesl.. Občas by mohl přeskočit pár příkladů a jen u nich vysvětlit nebo alespoň naznačit jak by se mělo správně postupovat, vybrat spíše několik typických příkladů z každé kapitoly a stihnout toho mnohem víc.. Prostě více si hlídat, jestli stíhá nebo ne... je jasné že se nepovede projít všechno, celá skripta... ale zase ani nenahlédnout do 3 z 5 kapitol, to už zavání malérem..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím že hlavne svoj celkový prístup k učivu a jeho prednesu. Precvičili sme LEN DVE KAPITOLY zo skrípt. Na druhú stranu sme išli príklad po príklade a každý príklad bol vysvetlený do posledného detailu. Ide však o to, že nestačí aby cvičiaci sám rozumel predmetu ide o to aby ho vedel NAUČIŤ čo pán Záruba naozaj nevie. To že sme spravili len dve z piatich kapitol asi hovorí samo za seba.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by si přestat plést přednášky se cvičením, měl by výrazně zvýšit tempo výkladu a propočítat na cvičeních alespoň trojnásobek příkladů,měl by se přestat zamotávat do podrobného výkladu matemackého a parátu, kterým studenti prvního ročníku nemohou rozumět, měl by častěji pouštět studenty k tabuli, měl by začít chodit na cvičení včas.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozvrhnout si lépe cvičení tak, aby se stihlo včas procvičit vše
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Při dobře napsaných zápočtových písemkách může být odpuštěna zkoušková písemka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chodit tam byla opravdu ztráta času, ale asi záleží především na cvičícím. Snažil jsem se dávat pozor a vše si psát i tomu rozumět, ale nic jsme stejne nestihli..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |====................| 22 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |==..................| 11 % [1] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |====................| 22 % [2] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] Nevyjádřeno
2 : |==..................| 11 % [1] Příliš nízké
3 : |===============.....| 77 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké