02ELMA  >  Elektřina a magnetismus

Počet hodnotících: 46 / 267
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 267 studentů.
Ukončilo předmět: 141 studentů.
|==========..........| 52 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Zkoušející, Cvičící ]
Havránková Eva RNDr. [ ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Zkoušející ]
Schmidt Josef Ing. [ Cvičící ]
Strmisková Lucie Ing. [ Cvičící ]
Šediváková Helena Ing. [ Cvičící ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ ]
Záruba Michal Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [41]
  • asi nejlepší předmět letního semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Experimenty jsou bezva, jen jsem ne vždy zcela rozumněla tomu, co se právě odehrává.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejdůležitější fyzikální předmět letního semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezbytný předmět pro pochopení elektřiny a magnetismu. Odvozují se Maxwellovy rovnice úplně od základů, takže člověk vše hezky pochopí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět se se podobá mechanice z první semestru, ale využívá pokročilejší matematický aparát.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Taková jiná mechanika. Nic moc zábavného, nic těžkého, nicméně pro budoucí studium velmi důležitá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavý předmět, skvěle podaný a ozvláštněný mnohými zajímavými pokusy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý výklad doplňovaný experimenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • celkovo dobre, miestami chaos
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro mě to byla zpočátku nuda, ale pak hlavně díky Maxwellových rovnicím to byla zábava. Asi nejzábavnější fyzikální předmět v prvním ročníku. Když tomu člověk věnoval nějaký čas, tak zjistil, že to není tak složité. Přednášky byly docela zmatečné. Přednášející chtěl abychom vše pochopili, tak to vysvětloval tak dlouho, až se do toho sám zamotal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je dost komplexní a je třeba porozumět mnoha různým aspektům. Na druhou stranu se dá dobře stavět na znalostech získaných v mechanice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět o něco náročnější než MECH, jak co se týče pochopení, tak i obtížností příkladů na cvičeních. Polovina přednášek se navíc odehrává na matfyzu (s občasnými pokusy).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fajn, fajn
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Témata zajímavá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkově náročnější než mechanika. Není to opakování ze střední s rozšířením, ale nový náhled na ELMU.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • občas náročnější na pochopen, ale jinak zajímavý předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět jistě užitečný. Bavil mě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi pěkný předmět, občas trochu složitý, protože nemáme matematický aparát, ale jinak nezbytný pro všechna fyzikální zaměření.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajimavy predmet, mrzi me vsak, ze diky narocnosti matematik mi prislo, ze fyziky se museji odstavit na druhou kolej a tak neni pozitek dostatecny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, sice úplně ne podle mého vkusu, ale důležitý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Elektřina a magnetismus z jiných úhlů pohledu. Polovina predmetu se podle pana docenta skladala z latky nam jiz dobre zname ze 6. tridy zakladni skoly. Inu nazor je nazor...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • úvod od problematiky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Překrásná část fyziky, která však vyžaduje velké množství abstrakce o oproštění se od reality.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Relativně náročný předmět se značnou hodinovou dotací, který představuje většinu přísunu fyzikálních vědomostí v druhém semestru, jak skripty tak uspořádáním navazuje na předmět Mechanika z prvního semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavá látka, je důležité jí porozumět. A to bez matematickýho aparátu v tomhle případě prostě nejde..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Potřebný předmět, mě ale moc nezaujal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úplne esenciálny predmet pre každého jaderňáka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Látka předmětu je sice zjímavá, způsob jeho výuky by se měl zlepšit a to především na cvičeních.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zásadní předmět pro všehny fyzikální obory
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Elektřina a magnetismus ve vysokoškolském balení. Zapomeňte, že si vystačíte s U=IR. Do hry přichází vektory, spousty derivací a integrálů. Předmět je poměrně náročný, ale zajímavý.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Velice kvalitní studijní materiály.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zaujímavý predmet, v ktorom študent získa prehľad o danej téme. Človek sa postupne prepracuje až k Max. rovniciam.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zajímavý předmět, obsahující však opravdu hodně látky a nového matematického aparátu, ve kterém je složité se zprvu zorientovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • jako problém vnímám nepropojení přednášek a cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět mi přijde pro odborné bakalářské zaměření zbytečný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vcelku těžký předmět, vyžaduje alespoň trochu systematickou přípravu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi nejtěžší fyzika v prváku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Náročné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [46] 1.93
1 : |=====...............| 26 % [12] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 56 % [26] 2
3 : |===.................| 15 % [7] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [46]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |===================.| 93 % [43] ano
3 : |=...................| 4 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká