Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 15 / 45
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [11]
  • Asi nejlepší cvičící za 2 roky na jaderce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stylový humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipný a sarkastický přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lidský přístup, pohodová atmosféra na cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naprosto bezkonkurenčně nejlepší cvičící, kterého jsem kdy měl. Má smysl pro humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvělý smysl pro humor, typické hlášky, výborné a pochopitelné vysvětlování látky, ochota. asi nejlepší cvičící během dosavadních dvou let studia - je fajn se na nějaká cvičení těšit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • stihneme co máme stihnout, dá nám vhled do cvičené látky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý humor, na cvičení se vždy těšíte
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Suchý humor. Velice suchý. A to že ty cvičení naučily.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím jak ostatní, ale já jsem se na cvičeních cítil docela komfortně :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší cvičící, jakého jsem na Jaderce za ty 2 roky potkal. Dokáže uvolnit atmosféru a na jeho cvičení jsem se vždy těšil, protože většinu času jsem se smál. Kdyby Tef2 přednášel, tak si to rozhodně nenechám ujít. V dalších letech mi bude určitě chybět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • ke konci semestru už dost upadala morálka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl by nám vždy na konci cvičení říct, že to tak jednoduché, jak nám to podal on, v životě nebude. Např. až uslyším příště o delta funkci, budu zklamaný, že to není tak zábavná věc, jak se mi původně zdála.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy až moc sakrastický... Ale u tabule jsem se cítil vždy velmi komfortně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičícího předstihuje povést plná strachu. Tak to ale nebylo a cvičení byla pohodová záležitost. Občas by ale mohl vládnout pevnou rukou a studenty příliš vyskakující si před tabulí umravňovat. Z některých příkladů jsem si toho třeba moc neodnesl, což je škoda.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Víc sarkasmu a shazování studentů. I když se to oproti TEF1 zlepšilo, stále jsem se necítil u tabule dostatečně komfortně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Některé příklady v zápočtových písemkách byly až urážlivě jednoduché.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas se moc neshodovaly s tím, co pak bylo u zkoušky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení s panem Hrivnákem byla jednoznačně nejpřínosnější, na jaká jsem chodil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím proč se variační počet probíral až teď když jsme ho museli umět už v minulém semestru. Stejně byl probrán jen tak okrajově takže jsem ho ani pořádně nepochopil.. Fyzika neustále předbíhá matiku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probere se vše, co pan prof. Tolar následně zkouší. Z toho důvodu není účast na přednáškách nutná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [15]
1 : |===================.| 93 % [14] 1 (výborný)
2 : |=...................| 6 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [15]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [15] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké