02TEF2  >  Teoretická fyzika 2

Počet hodnotících: 31 / 141
Procento hodnotících: 21 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 141 studentů.
Ukončilo předmět: 103 studentů.
|===============.....| 73 %

Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [27]
  • elma a voaf očima teoretické fyziky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kombinace TEF1, ELMA a VOAF s hamiltonovským formalismem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Konečně mám pořádek v ELMě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lepší než TEF1 s Jexem. Pan profesor Tolar aspoň dělá srozumitelné přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepochopil jsem smysl látky probírané v závěru semestru (Proč zrovna dipólové záření?).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nepostradatelný předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování teoretické fyziky ze ZS, kde mě asi nejvíce zaujala kapitola o teorii relativity. Musím ale říct, že VOAF s panem Tolarem byl pro mě podstatně zábavnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvělý předmět, kde si student opět zopakuje některé pojmy z ELMA a VOAF
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zakončení základního kurzu fyziky, některé fáze obtížnější, ale v těch se na zkoušce většinou tolik nešťouralo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • o trochu méně zajímavé pokračování TEFu1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pěkný předmět, zajímavá látka, dobrá cvičení i přednášky. Nevím, jak moc velké části studentů bude užitečný, nová byla v podstatě jen Hamiltonova mechanika (která se hodí v TSF), jinak šlo o rozšířené opakování elektřiny a magnetismu. Možná to ještě časem docením
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro mě nejzajímavější předmět v semestru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět mě bavil víc než TEF1, probírají se zajímavé věci, i když je to spíš matematický popis toho co už známe z ELMy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodne zaujímavejší ako TEF1
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi dobře podaný nutný základ do teoretické fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý a precizně vedený předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze začátku působí odpudivě, ale po pochopení souvislostí začne TEF hezky dávat smysl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Fajn předmět, i když občas mi šla z látky hlava kolem. Elektřina a magnetismus nejsou mojí silnou stránkou
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • patří na jaderku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hamiltonův formalismus, relativně lehká relativita a pro mne trochu hůř uchopitelná elektrodynamika (ko- a kontravariantní vektory, čtyřtenzory atd.).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pěkně navazuje na tef1, docela mě tento předmět zaujal, i když se fyzikou zavýbat nebudu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně lepší než TEF1 ale ještě více než u VOAFu mi na přednáškách chyběla názornost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Společně s TEF1 je to nejlepší fyzikální předmět! Skvělé přednášky i cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ne až tak těžké jak se na první pohled zdá
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavý předmět, který nám dá matematické základy pro popis fyzikální soustav.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jiny pohled na partie z ELMY a VOAFu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [31] 1.71
1 : |========............| 41 % [13] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 45 % [14] 2
3 : |==..................| 12 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [31]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |===================.| 93 % [29] ano
3 : |=...................| 3 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká