Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Další předměty
[02TEF2] Teoretická fyzika 2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 16 / 49
Procento hodnotících: 32 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
  • Procvičí co je potřeba, krátké shrnutí teorie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvělý cvičící, který vše polopatě vysvětlí a je prostor i k vtipům. celkově všechna cvičení z fyz.předmětů jsou oproti 1.ročníku úplně na jiné úrovni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný cvičící, hodně chytrý, je vidět, že tomu rozumí. Umí věci dobře vysvětlit. Díky němu fakt člověk může tuhle látku pochopit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení mělo spád a tempo, dovedl všechno dobře vysvětlit. Důraz i na matematickou korektnost. Smysl pro humor. Cvičení zcela postačovalo k přípravě na zkouškovou písemku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobre vysvetľuje
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehledný výklad, vtipnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaha vysvětlovat, konstantní dobrá nálada
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynikající cvičící. Látku perfektně vysvětlí, jeho zápisky na tabuli jsou přímo ukázkové.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení probíhá rychle. 90% je srozumitelných. Je zábavný, obzvláště, když popohání studenta u tabule:D. Dává pozor, aby každý počítal stejný počet příkladů. Zápočtová písemka odpovídá probrané látce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • to jak cvičení vede,netřeba nic měnit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobře to vysvětlí. Podle mě bych to měl přednášet i cvičit a s panem profesorem by měl být k předmětu jednou týdně seminář, kde by říkal zajímavosti a vysvětloval pokročilejší partie, ale základ lépe vysvětlil pan Novotný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Protože už si ke konci roku přestal dělat legraci z Béčkařů, tak nic ;-).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by víc kontrolovat, když někdo počítá na tabuli. Správně bychom asi měli počítat všechno sami, ale přece jen, když se musí mazat půlka příkladu a psát znova, protože pan cvičící zrovna lákal Áčkaře na MF (což probíhalo téměř každé cvičení), je to nepříjemné i pro ty z nás, co se občas snažili podle tabule jen kontrolovat. Také by mohl říct něco víc o tom, k čemu věci, co probíráme, jsou (nejvíc mi to vadilo u Hamiltonovy mechaniky, kterou jsem docenil až na TSF) a nenavážet se tolik do béčkařů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neměl by se bát více "popohnat" u tabule a klidně si více dělat srandu ze studentů, v porování s doktorem Hrivnákem bylo cvičení přece jenom moc "hodné".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nenapadá mě nic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Dobře vedená cvičení, obě na srovnatelné úrovni, což u fyzik není samozřejmostí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvalitní cvičení stejně jako v TEF1.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi zajímavé. Lepší než přednáška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení z TEFu byla v obou semestrech prostě taková, jaká by asi měla být, kromě drobných výhrad nemám žádné poznámky. Kéž by takto vypadala cvičení z fyzik v prváku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejzábavnější cvičení druhého ročníku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [16]
1 : |===================.| 93 % [15] 1 (výborný)
2 : |=...................| 6 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [16]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [16] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké