Planková Barbora :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • pozitivní přátelský přístup
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • takové lidšťejší podání analýzy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Děkuji za trpělivost při vysvětlování zádrhelů v příkladech vždy s úsměvem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Byla fajn, snažila se nám pomoct a vypadat jako člověk a ne jako matematik:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský přístup. Když se řeší příklad, tak vysvětluje i celý myšlenkový pochod za řešením.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Trpělivost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • počítat víc těžkých příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 1) psát pětiminutové krátké písemky každý týden, neříkám dělat z podmínek zápočtu nový díl Smtonosné pasti (to si každý zažije u zkoušky ;) ) 2) pokusit se o méně chaotický popis řešení některých příkladů, opravdu je asi lepší některé chuťovky z cvičení Pana docenta ani nedělat (a dát je za domácí úkol nezkušeným studentíkům ;) ) 3) dávat studentům domácí úkoly a doporučit, které partie cvičebnice a skript si rozhodně projít (převážná část příkladů ve skriptech ;) , 5 tříd integrálů, které lze upravit na integrály racionálních funkcí, konvergence řad s kladnými členy, se střídavým znaménkem, s obecnými členy)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi v ničem:)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Na cvičeních se dělají především neurčité integrály, na konvergence řad zbývá málo času - určitě bych byl pro více cvičení na konvergence řad nebo i konvergence integrálů, které se objevují v každé zkoušce nebo v téměř každé zkoušce. Právě tyto příklady většinou nezaberou tolik času a dá se je za relativně krátký časový interval dobře nacvičit až na některé obtížnější příklady ze skript s kterými asi moc studentů ani nepohne. Dále by bylo vhodné mít seznam vhodných příkladů odpovídajících úrovni cvičení a tohoto předmětu, skripta jsou napsána pro Áčkaře a poznámky z cvičení pana docenta Pošty, které se mimochodem stali undergroundovým samizdatovým materiálem, na který nás nikdo oficiálně neupozornil, obsahují 202 příkladů nabitých analytickými špeky typu zespojiťování, celé části a různé lahůdky, které jsem mnohdy nebyl s to pojmout. A příklady jsou zde vykládány jako věštění z karet, kdy už na začátku je napsáno např. že integrál konverguje neboť - suma triviálních úprav, kdy už na začátku náhodou to o něco
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [3] Příliš nízké
3 : |=======.............| 33 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké