01MAB2  >  Matematická analýza B2

Počet hodnotících: 26 / 211
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 211 studentů.
Ukončilo předmět: 85 studentů.
|========............| 40 %

Dombek Daniel Ing. [ Cvičící ]
Planková Barbora [ Cvičící ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Starý Jan Mgr. [ Cvičící ]
Starý Radovan Ing. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [22]
  • Pokračování kurzu matematické analýzy... (co dodat)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejtěžší předmět letního semestru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi nejtěžší předmět v semestru, na rozdíl od zimního semestru zápočet za účast, chybí větší testy v průběhu semestru - první ostrý test je až zkouška a to už je často pozdě na to, aby člověk stihl propočítat potřebné stovky příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velmi důležitý předmět, integrály jsme všichni ocenili v elmě
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nejnáročnější předmět prvního ročníku v závislosti na obtížnosti zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Určitě náročnější než MA1, ale zase jednodušší než MAB3.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Určitě jeden z nejtěžších prvního akademického roku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nezbytný předmět, se kterým se musí bojovat, i když někdy je to nad lidské síly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je obstojně odpřednášen. Má dobré cvičící.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajimavy predmet s narocnou zkouskou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Analýza je vemi náročný předmět. 90% úspěchu u zkoušky zaručuje dobrý přednášející a cvičící.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejtěžší předmět 2. semestru, složitá teorie, velice náročný na domácí přípravu a počítání kvanta příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prostě analýza, co čekat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • No tak analýza no. Určitě by se dala přednášet lepší formou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • MAB2 je plný integrálů a řad. A je třeba říct, že integrály i řady jsou pravděpodobně to nejtěžší, co kdy do té doby člověk v matematice okusil. Spousta triků z nebe, slepých uliček, desítky jedinečných postupů, pokročilých mechanismů řešení příkladů... to vše tady na člověka čeká. Předmět to tedy není vůbec jednoduchý a já jenom doufám, že na některé integrály a řady, které se tu počítaly, už nikdy nenarazím.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • základy integrálů a řad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • žádné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Naprosto nutný matematický aparát k dalšímu studiu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nezáživné přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bez připomínek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášející píše malým a mluví potichu což je ve velkém sále problém
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [26] 2.42
1 : |==..................| 11 % [3] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 53 % [14] 2
3 : |====................| 19 % [5] 3
4 : |==..................| 11 % [3] 4
5 : |=...................| 3 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [26]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [21] ano
3 : |===.................| 15 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká