Veverka Petr :: [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Další předměty
[01MEX] Modelování extrémních událostí
[01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Profesionál, který je ale velice v pohodě a látku dokáže podat poutavě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí dobře vysvětlit téma, na cvičení byla pohodová atmosféra.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný cvičící zapálený pro věc, perfektně vás připraví na zápočtovky a zkoušku. Umí vše skvěle vysvětlit. Na cvičení chodil připraven, byl ochotný dávat konzultace. Oceňuji systém plusek. V hodinách byla legrace. Podle komentářů ostatních spolužáků patrně nejlepší cvičící ze na VYMU.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipný, snaží se vše dobře vysvětlit a procvičit a daří se mu to.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • připravenost, aktivní vedení cvičení, nápomocnost před tabulí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Není nic, co by mohl zlepšit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě v ničem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Možná by se příští rok na cvičeních mohly (více) probrat Laurentovy řady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Taková pěkná matematika, člověk si započítá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo by potřeba vytvořit nějakou sbírku příkladů k procvičování k zápočtům i ke zkoušce. Občas jsme museli látku pochopit třeba ze 2 příkladů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |====================| 100 % [6] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 83 % [5] Odpovídající
4 : |===.................| 16 % [1] Příliš vysoké