01VYMA  >  Vybrané partie z matematiky

Počet hodnotících: 18 / 100
Procento hodnotících: 18 %
|====................|

Zapsaných na předmět: 100 studentů.
Ukončilo předmět: 61 studentů.
|============........| 61 %

Augustovičová Lucie [ Cvičící ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ Zkoušející ]
Polívka Ondřej Ing. [ Cvičící ]
Veverka Petr [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
  • Fourierovy řady a komplexní analýza. Některé partie se budou ještě překvapivě často hodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět dobře podaný, avšak nezvládnutý po organizační stránce. Nejasnosti co bude v testu, kdy bude test, kdo nám to řekne, změna podmínek získání zápočtu - to vše považuji za závažné chyby, které výrazně snižují autoritu přednášejícího. Podmínky zápočtu nebyly ani tak náročné (což jsem zjistil ale až později), jako stresující, a navíc nerovné z důvodu různé přísnosti cvičících. Absenci opravných testů považuji za chybnou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • rozhodně zajímavé a důležité partie matematiky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělé doplnění matematického základu, ale klidně by mohlo být ještě o něco obsáhlejší.)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, zejména funkce komplexní proměnné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • další zajímavá část matematiky, dobře zvolená témata k probrání (neopakuje se látka z MAB3/4).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Fajn předmět, co víc dodat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je zajímavý ale probírané úlohy jsou místy jenom naznačené a není na čem si je procvičit. Získat zápočet není úplně jednoduché, zkouška je pak docela snadná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zbytocny predmet. Chybaju skripta.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • VYMA není obsahově náročný předmět. Ale sympatický mi nebyl, třeba do komplexní analýzy jsem absolutně nepronikl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajimavy pohled do sveta komplexnich funkci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jak pracovat s komplexními čísly.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mohlo by se lépe harmonizovat cvičení s přednáškou, neboť co se dela na cviceni ne zcela pokryva obsah pisemky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • procvičování věcí, co se nevešly do MAB. Objasnění některých matematických postupů, které se dobře využijí ve fyzice. užitečný předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • soubor nesouvisejících hovadin, co se jinam nevešly
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [18] 2.11
1 : |=====...............| 27 % [5] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [9] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |===.................| 16 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 88 % [16] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká