Potoček Václav Ing. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 11 / 66
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • Snaha pomoci, strukturované zápisy, vše je napsáno na tabuli, férové jednání, zajímavý výklad, příjemná atmosféra
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvělá cvičení, díky kterým student pochopí mnoho věcí z přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý a hodný cvičící, který má vždy pěkně připraveno to, co se bude na příslušném cvičení dělat a vždy to precizně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zrozumiteľne vysvetľuje, kedykoľvek ochotný poradiť, preberie všetko, nič nevynecháva, a preto na písomke človeka nič neprekvapí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obětavost, schopnost vysvětlit i otevřený přístup ke studentům
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • S civčícím jsem spokojený, jeho cvičení byla velmi názorná a pochopitelná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochota, zrozumytelnost vysvetlovania, porozumenie danej tematiky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Látku pěkně vysvětlí a píše čitelně na tabuli :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ochota, otevřen ke všem otázkám, připravenost na cvičení a možnost náhradního zápočtu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • vše je v pořádku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi v ničem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic, je skvělý.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mluvit víc nahlas když jsou cvika ve 201
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Ke cvičení jsou k dispozici velice dobře napsaná wikiskripta, která určitě z velké části pokrývají to, co se bere na přednáškách.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vadilo mi že nás bylo na cvičeních bylo jednou tolik a museli jsme být v přednáškové síni ale to asi není chyba cvičících.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vela veci sa ma stihnut za malo casu, nikdy sme nestihali a stale sme rychlo vsetko preleteli, lebo toho bola kopa.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Chtělo by to změnit sylabus cvičení... vypustit potenciály a identity, které se dělaly v termice a víc se věnovat pravděpodobnostním rozdělení a statistické fyzice... u zkoušky byl příklad na černé těleso, které se na cvikách vůbec nedělalo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11]
1 : |====================| 100 % [11] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [11] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké