Strmisková Lucie Ing. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 28
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • absolutně všechno, dobrý přístup jak k problémům, tak studentům, cením si až obětavého zájmu, prakticky nikdy se nestalo, že by si nevěděla rady, každého dokázala nenápadně nasměrovat a ještě k tomu to s ní bylo velmi příjemné :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrá příprava
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Počítá se ze skript, opravdu svědomitě=). Příklady jsou spočteny zcela. Nenastává nic jako: to už je vidět atd..ale vše je spočteno! Ochotně odpovídá na dotazy, pomáhá u tabule. Cvičí dynamicky, člověk nemá čas se nesoustředit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prostě skvělá :-). Udělali jsme většinu příkladů. Dobrá nálada na cvikách. Když člověk nevěděl u tabule tak pomohla.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícná, ochotná vysvětlit látku několikrát
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naprosto nejlepší cvičící, co jsem tu zažil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Víc se ptát studentů, co nebylo pochopitelné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • asi nic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nenapadá mě nic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zpomalit tempo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V ničem se zlepšovat nemusí. Je vždy skvěle připravená a hlavně díky ní jsem ELMU prohlédl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • dobre, pomohli pripravit se na zkousku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odpovídající příprava na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=================...| 83 % [5] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 16 % [1] Příliš nízké
3 : |=================...| 83 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké