Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02BPMF2] Bakalářská práce 2
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 21 / 57
Procento hodnotících: 36 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [15]
1 : |====================| 100 % [15]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • zkušenosti, přehled, dokáže studentům přiblížit zajímavé oblasti v problematice
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled v problematice. Většinu důležitých věcí jsme si na cviku vysvětlili lépe než na přednášce. Sice jsme nespočítali moc příkladů, ale vysvětlili jsme si dobře postup, takže nebyl problém počítat další. Poslední "přednáškocvičení" o Maxwellkách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úplně nejlepší. Až zpátečně si uvědomuju, že kdybych jako prvák nebyla šokována stylem mechaniky a co všechno obsahuje, dokázala bych předtím pana Břeně více ocenit jako přednášejícího. Na cvičeních z elmy se velice snažil to důležité vysvětlit. K tomu potřebuje člověk velkou dávku trpělivosti.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Suplované chaotické přednášky pana docenta. Od cvičícího jsem některé pasáže pochopil mnohem lépe než na přednáškách samotných.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přehlednost a názornost výkladu. Veškeré odvozování je daleko přirozenější a srozumitelnější, než na přednáškách. Nabízí také alternativní postupy řešení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velký nadhled, příjemné vystupování, žádný stres před tabulí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Bere cvičení skoro trochu jako přednášku - pak se málo počítá a praxe v příkladech chybí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi nic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyžadovat toho od studentů víc. Sice to děláme pro sebe, ale když nás honí písemkama ve všech dalších předmětech, tak člověk někdy sešit z ELMY odloží i když úplně nechce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stihnout propočítat více příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
  • Poznámky, v menší míře skripta. Velice mi pomohla k porozumění také kniha: Ladislav Szántó: Maxwellovy rovnice a jejich názorné odvození, BEN - technická literatura, ISBN 80-7300-096-2
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Scripta+zápisky ze svičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta a poznámky z přednášek. Skripta hlavně pro řešení nejasností v zápiscích z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta docenta Štolla, moje poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta docenta Štolla, spočítané příklady ze cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělá skripta od skvělého docenta Štolla. Vlastní zápisky jsem neotevřela.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta a jine knihy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta doc. Štolla, poznámky z přednášek a cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, moje zápisky, internet a bratrův sešit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta/učebnice z jiných škol. Skripta od doc.Štolla jsou pro požadovanou látku na zkoušce skoro až zbytečně podrobná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výpisky a skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skriptíčka, vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, aldebaran.cz, wikipedie, přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skriptá a skriptá :) teória aj príklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Aldebaran, Internet, Zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
  • Písemka z 5 příkladů na všechny kapitoly a tři teoretické otázky. Nejtěžší je písemka teorie už je pak lehčí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla velmi jednoduchá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zkouška byla velmi pohodová, vzhledem k počtu studentů a časnému termínu se to vyřídilo velmi rychle a ke všeobecné spokojenosti :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Průběh velmi podobný jako mechanika. Nic extra těžkého.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ústní bylo docela v klidu. Větší problém jsem měla s příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška je překvapivě lehká, doktor Břeň je velmi shovívavý, rád klade své oblíbené otázky a případně látku dovysvětlí. Možná je až zbytečně mírný. :) Na písemce stačí tři příklady z pěti, každý příklad charakterizuje jednu kapitolu ze skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vše jak má být
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Príklady od pána Břeňa dobre pokrývali celý rozsah skrípt a boli prakticky modelové. Pri tomto skúšajúcom sa dá skúška urobiť pri adekvátnej príprave.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [16] 1.00
1 : |=...................| 6 % [1] nevyjádřeno
2 : |===================.| 93 % [15] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 16 % [1] Příliš nízké
3 : |=================...| 83 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké