Dombek Daniel Ing. :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Přátelská atmosféra, ochota vysvětlovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstřícnost! Pan inženýr Dombek přistupuje ke všem rovnocenně a férově. Snaží se probíranou látku přiblížit a objasnit, když student projeví aspoň trochu zájmu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je velmi vstřícný a pomůže při počítání na tabuli. Vždy na začátku nového tématu předvede vzorové příklady. Ochotně nabízí konzultace. Nekřičí a nerozčiluje se. Dovysvětlí používanou teorii. Příklady jsou dopočteny do konce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehlednost vysvětlování, dostatek vyřešených příkladů, jasné a splnitelné podmínky pro zápočet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snažil se příklady studentům co nejvíc vysvětlit a zároveň se stihlo vše spočítat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkové vedení cvičení, lidský přístup, dokáže vysvětlit látku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Když student přijde půl hodiny po začátku a nijak se neomluví, tak normálně počítat jako absenci.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Měl by být více asertivní k lidem, kteří ani po opakovaném vyzvání nejdou počítat na tabuli. Nebát se přitvrdit u některých malých písemek, možná by to studenty více motivovalo aby se učili.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nic
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přípravovat se na cvičení (u příkladů se skoro neprobíral postup, a jakmíle se během řešení vyskytl problém, cvičící se díval do sbírky řešených příkladů, a jen říkal, že pan docent to tak má a my bychom to měli dělat také)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Obtížnost příkladů na cvičení jen vzdáleně odpovídá těm písemkovým.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičení je odpovídající počet studentů. Příklady jsou dobře zvoleny, dobrá příprava na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mělo by být více cvičení - sice se zdá, že dvě vyučovací hodiny za týden jsou akorát, ale na dané množství příkladů (které se může objevit ve zkouškové písemce) je to málo! Měly by to být aspoň 3 hodiny a procvičovat i jiné příklady, než z řešené sbírky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké