Polívka Ondřej Ing. :: [01VYMA] Vybrané partie z matematiky

Další předměty
[01VYMA] Vybrané partie z matematiky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 9 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Měl předem napsané věty, které diktoval, čímž se ušetřil čas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Trochu větší aktivitu a empatie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Má trochu škrabopis.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • spočítat více příkladů, lépe vysvětlit, mluvit hlasitěji, psát čitelněji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící působil dojmem, že nerozumí látce, kterou vykládá. Na jakýkoliv dotaz mimo rámec cvičení prohlásil, že neví nebo si není jistý a máme se na to podívat sami doma.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Píše nečitelně a celkově nemá moc dobrý projev před třídou. Všechno opisuje ze svých poznámek a měl by vše lépe vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by mluvit do třídy a ne jen si něco povidat s člověkem u tabule, aby z toho i ostatní něco měli.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v písmu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Závěrečné partie se nestihly probrat; samo cvičení nebylo dostatečnou přípravou na zkouškovou písemku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Látku na poslední zápočťák jsme nestihli procvičit, s fourierkama jsme myslím strávili až moc času.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • spočítat více příkladů, obzvláště na poslední část probíraných komplexních čísel
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Podraz byl, že druhá zápočtová písemka byla na věci, které se na cvičení vůbec neprobírali.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dost vysoké nároky na získání zápočtu, přísné hodnocení zápočtových písemek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9]
1 : |==..................| 11 % [1] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [3] 3
4 : |====................| 22 % [2] 4
5 : |==..................| 11 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===========.........| 55 % [5] Odpovídající
4 : |=======.............| 33 % [3] Příliš vysoké