Karásek Dalibor Ing. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 34
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Přípravu na cvičení, teoretický úvod na začátku příkladů rozhodně přínosný (aneb slyšet něco vícekrát rozhodně nevadí) Prostor pro dotazy, nejasnosti...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičení byla přátelská atmosféra. Cvičící má smysl pro humor. Zápočtové písemky odpovídali náročností příkladům, co se dělali na cvikách. Počítání Jizbových příkladů bylo pomalu čarování aneb jak pravil cvičící: "Jako malý jsem chtěl být kouzelník, proto cvičit termiku bylo pro mě jasná volba." :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velká snaha studentům probíranou látku vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vysvětlení veškeré látky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pohodář, napočítali jsme dost, stihli jsme i "Jizbovy" priklady,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Soustředí se na příklady ke zkoušce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • lidskost, ochota vyjít vstříc, kreativita zápočtových písemek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Pokusit se obstarat si napříště trochu příjemnější čas cvičení:-) Půl osmé naní ten správný čas ani pro jednu stranu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to nějaké domácí úkoly.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Někdy více počítat a ne tolik komentovat=), studenti se zeptají, když potřebují.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • obcas zmaten
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • struktura hodiny, nějak mi tam chyběl řád
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Obecně bych se mnohem víc zaměřil na matematický aparát, studenti často nechápou základní souvislosti i při skládání zkoušek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvika fajn
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zábavné cvičení, mnohem zábavnější než 02ELMA nebo 02MECH.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |==============......| 71 % [5] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké