Šediváková Helena Ing. :: [02ELMA] Elektřina a magnetismus

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 36
Procento hodnotících: 36 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [12]
  • Dobré vysvětlení jak příkladů tak i teorie (často mnohem lepší než na přednášce).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní přípravu na cvičení, takže jsme u ničeho zbytečně dlouho neztráceli čas a stihli jsme vše. Počáteční teoretický výklad k příkladům užitečný, mnoho věcí neškodí slyšet vícekrát. A spousta spočítaných příkladů se ke zkoušce opravdu hodila. Srozumitelný výklad a vstřícné vystupování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stručné jasné vysvětlení problematiky, struktura zápočtových testů byla jasná. Skvělá příprava na písemnou část zkoušky, vlastně i na ústní. Pohodová cvičení, kde se člověk i něco naučil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícný a milý přístup. Dobře vedená cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Milá, příjemná, probere a vysvětlí všechny příklady ze skript, u tabule pomáhá. Docela těžké zápočtové testy, které však skutečně prověří znalost látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vypočítáno spoustu příkladů ze skript. Zápočtové písemky se daly napsat, ale přišly mi být mnohem těžší než zkouškové, ale aspoň jsme byly dobře připraveny na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Paní inženýrka byla vynikající, příjemná, dobře vysvětlovala, byla milá a ochotná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Probralo se co bylo třeba, počítala s nadhledem a bez zebřednutí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejlepší :-), perfektní přístup. A i když jsme před tabulí sebetupější, vždycky pomůže :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumi tomu, prijemna, poradi. Cviceni byla naprosto pohodova. Nauci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obrovské množství propočítaných příkladů, u těch, které se nestihly, řekla aspoň postup, umí vysvětlit postup řešení, cvičení byla svižná, žádné zbytečné zdržování
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozumí látce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Monotonnost hlasu je poměrně nepříjemná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dělat za hezkých dnů cvika na terase či na náplavce, když už to jednou (pravda, pod tlakem) přislíbí! A taky jít na fůzi. A po posledních cvikách jít tato oslavit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dávat domácí úkoly. Sice je nemám rád, ale jen ty mě donutí se na látku podívat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic me nenapada
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • těžko říct, jedny z nejlepších cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • trochu více vysvětlit některé postupy, které na první pohled vypadají jednoduše
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvičení učí studenty počítat příklady, která ale nejsou příliš reálné a je to hlavně o tom naučit se správný postup jak na to.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na všech cvičeních se spěchá, příkladů je hodně a času málo. Navíc se v příkladech používá matematický aparát, který studenti dosud neznají a tak je pro ně o to těžší si látku osvojit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Struktura cvičení velmi dobře rozvrstvená
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic me ted nenapada
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13]
1 : |=================...| 84 % [11] 1 (výborný)
2 : |===.................| 15 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==================..| 92 % [12] Odpovídající
4 : |=...................| 7 % [1] Příliš vysoké