Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01LAB2] Lineární algebra B2

Další předměty
[01LAB2] Lineární algebra B2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 26 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [15]
  • Opravdu dobře umí vysvětlit postup příkladů a dát k nim dobrý návod. Také dobře upozorňuje na co si dát pozor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snažil se látku vysvětlit detailně a bylo dobré že jeho testíkama donutil studenty se učit teorii během semestru. Jinak jeho výroky jsou nezapomenutelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na cviceni je poradek, nuti studenta pripravovat se na cviceni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Profesionalitu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dokonalá znalost předmětu, výborné rady a postupy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • má přehled, látce dobře rozumí a ví kde se nejčastěji chybuje
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Schopnost předvést studentovi, v čem se mýlí a přimět každého k tomu, aby se nad tím zamyslel a sám pochopil, v čem udělal kolega chybu. Ty, kteří tomu rozumí, se snaží postrčit ještě dál.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • určitě nesmírnou zkušenost se studenty, schopnost vybrat ty nejnázornější příklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Látce rozumí a umí ji vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumí tomu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po tolika letech praxe je schopný odhadnout, s čím mají studenti největší problémy a to zdůraznit. Cvičení mají velmi vysokou úroveň, člověk z nich odchází a má pocit, že se něco naučil. Bohužel, není to zadarmo. Asi na většině cvičení platí to samé - čím lepší cvičení, tím přísnější učitel. Někdy se člověk celou hodinu třese, aby nebyl vyvolán a nedostal před tabulí seřváno.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Perfektnú znalosť látky a zrozumiteľné vykládanie či upresnenie látky z prenášky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • jasné postupy při řešení příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Obrovský nadhled, srozumitelnost vysvětlování.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • I přes malý počet cvičení se stihla všechna látka.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [15]
  • Být trochu přívětivější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více se usmívat a tolik neřvat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • asi by uz nemel cvicit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • I když to student myslel správně, tak vše muselo být podle něho.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan asistent trochu hází do jednoho pytle ty, kterým to nejde i přes evidentní snahu s těmi, kteří na to vyloženě kašlou, což je poměrně demotivující.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Působí nepříjemně, i když student odpoví správně, body za cvičení (aktivita, drobné písemky) se téměř neudělovaly (ani nestrhávaly - kromě absencí) - příště hodnotit aktivitu, připravenost studentů alespoň symbolicky (+-1 bod), nebo rovnou úplně zrušit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • méně ostrosti ve vyjadřování k nepříliš látku pobírajícím studentům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dávat poznámky (i s řešením) na webové stránky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi nic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Postupem semestru sklouzl k tomu, že začal volat k tabuli jen některé lidi (ty, kterým to docela šlo). Chápu, že tím, že je malá hodinová dotace, tak nechtěl ztrácet čas s někým, kdo tomu pořádně nerozumí, ale cvičení jsou právě pro lidi, kteří tomu rozumí míň.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chtělo by to zachovat současnou úroveň cvičení a k tomu přidat ještě více empatie, nebýt furt zamračený a nepůsobit nevrlým dojmem. Potom by to byla pravděpodobně nejlepší cvičení na fakultě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Více se zaměřit na skutečné znalosti a pochopení látky u studentů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemusel by k tabuli brát jen ty, co to umí (nebo si aspon myslí, že to umí), ale i ostatní. Na dotazy by mohl odpovídat mileji a ne napomínat za to, že to nevíme.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V náladě :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vstřícnost ke studentům, hlavně ze začátku byly hodiny dost "drsné".
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
  • Rozhodně by nebylo na škodu, kdyby bylo cvičení každý týden. Během dvou týdnů toho člověk dost zapomene.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vic teoretickych uloh
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nepříliš vyrovnaný čas věnovaný jednotlivým tématům. Něco se dělá dopodrobna, něco se jen v rychlosti "proletí".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vzhledem k tomu, jak základní znalosti algebra v druhém semestru nabízí by se mohla hodinová dotace zvýšit, neboť takto se stíhají probrat doopravdy jen základní a ukázkové příklady pro daná témata..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla pro mě muka hrůzy a děsu, zvláště poté co jsem dostal na druhém cvičení ne zas tak triviální příklad u tabule a plných 60 minut jsem byl přítomen tomu, jak mě pan docent stále napomíná: "Co to tam děláte? Jak zní Frobéniova věta? Počkejte, počkejte! No vy tam ale děláte kousky !". Ovšem závěrem je třeba podotknout, že právě po této zkušenosti jsem zápočtové písemky zvládl poměrně dobře a zkoušku hned napoprvé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Malá hodinová dotace.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohlo by se počítat i více složitějších příkladů, které se potom objevovaly ve zkouškové písemce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je vhodné cvičení nevynechávat, projdou se tady všechny důlěžité příklady a potom není potřeba tolik práce na zápočet.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [26]
1 : |======..............| 30 % [8] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 46 % [12] 2
3 : |====................| 19 % [5] 3
4 : |=...................| 3 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [26]
1 : |=...................| 3 % [1] Nevyjádřeno
2 : |=...................| 7 % [2] Příliš nízké
3 : |==================..| 88 % [23] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké