01LAB2  >  Lineární algebra B2

Počet hodnotících: 34 / 201
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 201 studentů.
Ukončilo předmět: 100 studentů.
|==========..........| 49 %

Balková Lubomíra Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [30]
  • stejný systém jako v prvním semestru, kdo na to nekašlal neměl s tím žádný problém, určitě by neuškodila větší kreditová dotace nebo aspoň více cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výbornej předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vybrane partice Ackove algebry, ty nejdulezitejsi veci jsou obsazeny, OK
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Po překonání prvního semestru, kde je algebra nejtežší ze všech předmětů, byla teď algebra snad nejlehčí a nejvíc mě bavila. Srozumitelný výklad na přednášce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zbytecne prehnane naroky na praktickou cast zkousky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi nejkrásnější předmět prváku. Když člověk na začátku pochopí pár souvislostí a (zprvu) zvláštnosti tématiky přijme za své, může se i docela zabavit a pobavit. Lingebra je obohacením o mnoho dimenzí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bez pochopení algebry se moc ve studiu pokračovat nedá.. Nutný pro fyzikální předměty (hlavně Teoretickou fyziku apod.)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • méně abstraktní než v zimním semestru, přednášky kvalitní, přehledné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pokračování kurzu lineární algebry, která nabízí základní a nutné znalosti pro předměty (nejen) v dalším semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • celkem užitečné přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Složení zkoušky i na E je poměrně komplikované a vyžaduje poctivou přípravu. Člověk buď umí (a když mu sednou otázky, dostane lepší známku) nebo neumí a nemá šanci.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • co říci, pokračování Algebry
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Docela fajn předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oproti minulému semestru procházka růžovou zahradou, aspoň pro ty co měli zápočet i z LAPka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět je zajímavý, je přednášen velmi dobrou formou(příklady na přednášce - parádní!)! Mrzí mne, že na cvičení je tolik studentů najednou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • doplnění zimního semestru, důležité informace
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Důležitý matematický přehledně podaný předmět i s trochou historie.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • LAB2 je prostě pokračování první algebry s tím, že člověk už zná základy a tak se probírají věci více z praxe. Náročnost předmětu bych ohodnotil jako vyšší střední třídu :D, přijde mi srozumitelná a na rozdíl od analýzy tu alespoň nejsou takové ty tríčky z nebe, bez kterých se nedá vypočítat příklad. Jediné, co z tohoto předmětu dělá postrach, je (stejně jako v prvním semestru) zkouška s brutálními kritérii pro splnění.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Povinný předmět s vcelku nezáživnými cvičeními.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobrá průprava na fyzikální předměty 2. ročníku
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Dôležitý predmet a v podaní pani doktorky aj veľmi zaujímavý. Skúška bola dosť náročná, hlavne kvôli tomu, že študent nemá dostatok času na premýšľanie. Danú látku musí proste ovládať bez zaváhania.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • důležitý předmět, znalosti z něj se dále uplatní
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět občas zajímavý, jindy nudný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • uzitecny predmet pro dalsi studium na skole
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hmmm
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Velice dobrý styl a struktura přednášek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Látka není příliš těžká, ale je jí podle mě moc.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Tragicky malá dotace na cvika (1x za 14 dní), polovinu semestru se jenom dodělával zimní...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování LA01, požadavky a náročnost mírně vyšší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [34] 1.62
1 : |=========...........| 47 % [16] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 44 % [15] 2
3 : |==..................| 8 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [34]
1 : |....................| 2 % [1] nevyjádřeno
2 : |============........| 58 % [20] ano
3 : |=======.............| 35 % [12] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 2 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká