Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MAA4] Matematická analýza A4

Další předměty
[01BPAM2] Bakalářská práce 2
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01BPSI2] Bakalářská práce 2
[01BPTS2] Bakalářská práce 2
[01MAA4] Matematická analýza A4
[01MEX] Modelování extrémních událostí
[01POPR] Pokročilá pravděpodobnost
[01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2
[01RPMM2] Rešeršní práce 2
[01BSEM] Seminář k bakalářské práci
[01STR] Statistická teorie rozhodování
[01SBAR] Stochastické hry a bayesovské rozhodování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 15
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Snaží se o to, aby student dané příklady skutečně chápal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor, skvělý styl, jak naučit studenta počítat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic nedělá zbytečně složitě, dává hodně příkladů k zamyšlení a takových, co jdou řešit chytrými triky. Dělá opakování teorie, kde vykládá věci trochu jinak, než pan tajemník, a zdůrazňuje rozdíly, což je podle mě dobře.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jeho vtipnost a lidský přístup, umění látku vysvětlit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Více mluvit k věci a tak stihnout víc věcí spočítat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by méně drbat. Cvičení z MAA3 měla docela slušný spád, ale MAA4 jsme dost flákali s tím, že písemky jsou jednoduché. Kdyby například neřešil tolik, jak fyzici píšou křivkové integrály, mohli jsme stihnout pořádně i tu komplexku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Bez cvik by to nešlo. Občas se sice dělá něco, co je jednoduché, občas něco, co tak trochu nikdo nechápe... ale každopádně nedovedu si představit studium bez cvik z analýzy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebyl jsem tak spokojený se cvičením v podání p. Kůse, jako u MAA3, přišlo mi, že tentokrát flákání a drbání přesáhlo únosné meze - celou komplexku jsme dělali na posledním cviku půl hodiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |========............| 40 % [2] Příliš nízké
3 : |============........| 60 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké