Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. :: [01MAA2] Matematická analýza A2

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 21 / 56
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [35]
1 : |===================.| 94 % [33]  
2 : |=...................| 5 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.06

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [18]
1 : |===================.| 94 % [17]  
2 : |=...................| 5 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.06

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [10]
  • Přednášky byly přínosné, určitě ulehčily přípravu ke zkoušce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně se vyplatí chodit!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Takto by měla vypadat přednáška, vynikající.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neměly chybu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice dobre vysvetleni latky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky z prednášok boli velmi dobrým zdrojom pri učení na skúšku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je dobré na ně chodit přinejmenším na začátku a konci semestru, probírá se látka která není ve skriptech a těžko se dohledává. Jinak občas byla i sranda (například ukázka rozdílu mezi integrováním a derivováním pomocí zubní pasty - legendary!)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednáškách si člověk leccos uvědomil, vyzkoušel a zapamatoval, jejich návštěva stojí za to.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky dobře strukturované, důkazy jasné a logické
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prednasky me bavily a myslim, ze byly velmi povedene.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Láskyplmný přístup k nebohému studentovi stojícímu u tabule! Oceňuji schopnost a velkou snahu vysvětlit. Přiblížení, obrázky apod. moc pomáhají. Skutečně, většinu jsem toho na cvičeních víceméně pochopila. Prostor pro otázky, nápady... Pro mě osobně výborná věc domácí úkoly, doma v klidu a osamotě si mnohem spíše uvědomím, kde to drhne či nedrhne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přátelský a vstřícný přístup ke studentům. Skvělé naučení a procvičení probírané látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičení byla pohodová atmosféra, i když počítání na tabuli bylo trochu stresující, ale aspoň se člověk připravil na stres u zkoušky. Smysl pro humor, látka se pořádně vysvětlila. Dobré bylo, že jsme museli dělat domácí úkoly, které mě donutili se na to podívat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nadšení, člověk se nemusí bát chodit před tabuli (někdy až téměř chce!), taky zadávání složitějších domácích úkolů- tam totiž teprve chápu, čemu vlastně nerozumím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Osobní přístup
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zatím jeden z nejlepších cvičících na jaderce vůbec, proto ho sem tvůrce ankety radši ani nedával (můj cvičící byl pan inženýr Mikyška). Bylo vidět, že matematiku opravdu používá, takže jsme se naučili postupy jak se správně na daný příklad podívat, což je v analýze velmi cenné. Dále velmi pozitivní přístup ke studentům a motivační písemky, které vám ukázali, jak na tom doopravdy jste.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • (cvičící není v seznamu) Pan doktor Mikyška je bezvadný cvičící, který bere matematiku jako hobby a je vidět, že ho baví. Na cvičeních je zábava, každý další příklad je brán jako výzva a podílí se na jeho řešení celá třída, nejenom dotyčný u tabule.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Orientaci v problematice, schopnost vést studenta u tabule tak, že neměl většinou velké problémy s vyřešením příkladu, bylo na ni vidět, že ji cvičení baví
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • bez výhrad :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • U některých pokročilejších studentů u tabule je zpomalit a vysvětlit ostatním postup - občas se mi stalo, že jsem daný příklad pouze opsala, protože polovinu kroků na tabuli jsem nechápala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [19]
  • Skripta + zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisy z přednášek, skripta, sbírka příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze skript, která jsou moc dobrá, popřípadě ze zápisků z přednášek, kde se vše probralo podrobněji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, poznámky z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hlavne skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výpisky a skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, internet, poznámky...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta MA, prof. pelantová, sbírky příkladů řady, integrální počet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Sktipta, zápisky, zápisky docenta Pošty ze cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Téměř výhradně skripta, až na látku kterou neobsahují. K praktické části naopak pouze ze zápisek ze cvik.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky, skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, minimálně vlastní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prakticky jenom skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta a vlastní poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, sesit, skupinove znalosti skupiny studentu :D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [15]
  • Zkouška byla přiměřeně náročná, hodí se možnost nechat si odpustit písemku, atmosféra na zkoušce byla velmi příjemná a paní profesorka byla na studenty, kteří nebyli uplně "mimo" , velmi milá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška dlouhá, nicméně alespoň pro mě víceméně příjemná atmosféra.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška je náročná. Průběh byl pro mě příjemný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročná zkouška. Tím více však potěší její složení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročné a objektivní. Měla by být vzorem ostatním zkouškám na KM. Odpouštěná a mezi termíny přenositelná písemka je dobrý vynález. Ústní je krásně strukturovaná, člověk ví na čem je, začíná od základů té které zkoušené kapitoly, nejdřív ten (kupříkladu Riemanův integrál) vybuduje, pak je zkoušen z vět k němu, žádné náhodné střílení vět napříč skripty. Též když se člověk dostane přes první otázky tak ví, že neudělá-li arci faux pas, tak už nevyletí, což je příjemné a uklidňující a člověk pak vymyslí víc věcí, než když se bojí o holou kůži. Zkrátka radost dělat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oproti MA1 šlo spíše o pochopení, než se naučit důkazy nazpamět. Byla to velmi těžká zkouška, během zkoušky člověk pochopí věci, které předtím nechápal. Díky vysoké náročnosti, měl člověk po úspěšném zvládnutí mnohem větší radost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Popsal jsem přes dvacet A4, zpětně mě to děsí :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška je těžká, ale ne stresující, zkoušející je naprosto objektivní, a vytváří dobré podmínky ke zkoušce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo nutné znát na známku opravdu všechny definice i věty. Na slušnější známku nejen znát k těm větám důkazy, ale skutečně jim všem rozumět (krok po kroku), profesorka si to vždy důkladně hlídala. Zkouška byla náročná, trvala dlouho, ale zkoušející byla objektivní a dokonce občas i celkem milá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • náročnost standartně vysoká, ale naprosto spravedlivý průběh s dobrým odhadem schopností
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročnost zkoušky byla odpovídající kreditové dotaci, zkouška poměrně dlouhá. Objektivnost byla nejvyšší možná
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je dobré, že si můžete zápočtovými písemkami část zkoušky napracovat dopředu. Bylo škoda, že jsem brzy zůstal na zkoušce poslední a bylo vidět, že konec probíhal ve spěchu (rozhodně ale nemohu říct, že jsem neměl čas na přípravu). Zkouška nebyla nijak strašná, když se zpětně podívám jaké hlouposti jsem tam říkal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ač jedna z nejtěžších, byla to asi nejpříjemnější zkouška. Přístup paní profesorky při zkoušení je skvělý, délka je příjemná (jenom několik hodin), velmi objektivní, opravdu se snažila zjistit, jak člověk danou problematiku chápe, ale nebála se pomoci
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kdo nemel odpustene priklady, dostal integral a/nebo nejakou radu. Paní profesorka je mirna, pomaha, radi, nerada vyhazuje. Dava druhe sance a moznost uskovat si znamku na priste. Diky :) Zkouska se odehravala v celkem prijemne atmosfere
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nutností je znát všechny věty a definice, dávat důsledně pozor na předpoklady. Během důkazů podává paní profesorka pomocnou ruku. Není důležité být maximálně našprtán, spíš je důležité látce rozumět a být schopen nabyté znalosti aplikovat a na jejich základě vyslovovat nová tvrzení. Lepší je vše si promyslet dopředu a neplácnout něco chybného naprázdno. Hodnocení je férové a dobře reflektuje vaší znalost látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [14]
  • Paní profesorka Pelantová přednáší příjemným tempem, poutavě a srozumitelně, a doplňuje vždy výklad názornými příklady. Chodit na její přednášky byla radost a velmi jí za ně děkuji. Oceňuji také zmiňování historických či lingvistických zajímavostí a další vtipná zpestření hodin.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný výklad i zápis na tabuli. Příjemné vystupování. Četné názorné obrázky, přiblížení apod. , opravdu mi moc pomáhají se v tom neutopit. Hlavně však PAUZY ve výkladu na to, abychom si ujasnili předchozí v hlavě, dopsali zápis apod. Hlavně díky tomu jsem si povětšinou z přednášky odnášela pocit, že mám alespoň rámcově představu, co jsem si dnes napsala do sešitu. To opravdu moc pomáhá v dalším učení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný výklad, připomínání znění vět z minulého semestru před jejich užitím, nadšení pro matematiku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Osobitou dikci, nadhled a vůbec, víc takových jako ona!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velká důslednost a přehlednost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Schopnost přednášet skoro bez žádné přípravy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Inteligence
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nadšení, ví o čem mluví, pravá profesorka matiky. Je na matiku vážně bedna a přitom dokáže zaujmout i rozesmát. Má dobrý přístup k lidem, je objektivní, ale přísná (což je u Áčkový matiky potřeba).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemnost, srozumitelnost zápisu a vysvětlování, vtip.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tak zapálená přednášející se jen tak nevidí. Nadšená pro látku i studenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • všechno :) postupy, vystupování, osobitý zjev ;)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přístup ke studentům. Ačkoliv je otázka, k čemu je to dobré, sprostá. Dokáže vzbudit patřičný zájem studenta o danou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelny vyklad, obcasne vtipky (pasta a integral :)) Shovivavost Pise na tabuli to, co vyklada, takze se to da vetsinou stihat zapisovat Ocenuji ze vsechno byla schopna psat na tabuli bez jakychkoliv poznamek :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výbornou znalost probírané látky, zkušenosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
  • Asi už nic:-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic moc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Proč zlepšovat nejlepší přednášku?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic me nenapada
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V ničem, není co vytknout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelnost při složitějších důkazech (občas příliš spěchá u náročných věcí a někdy naopak příliš vysvětluje věci zřejmé... jenže paní profesorka tomu rozumí asi všemu stejně dobře, takže je těžké odhadnout, jak to vnímají studenti) :-D
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je jen velmi málo prostoru ke zlepšení :) Možná vymyslet nějaký trik na názorné předvedení numerické integrace. Když už známe hezký vztah mezi derivací integrací.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nekdy by se hodilo zapis na tabuli udelat mozna organizovanejsi, ale jinak si nemuzu stezovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Na cvičení byla pohodová atmosféra, i když počítání na tabuli bylo trochu stresující, ale aspoň se člověk připravil na stres u zkoušky. Občas se na cvičení "triviální" příklady ani nedopočítali, a také se moc nepočítali integrály.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bylo zajímavé, ale hodilo by se více příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Každou hodinu se píše malá písemka a během semestru dvě písemky, po jejichž úspěšném zdolání může být odpuštěna zkoušková písemka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]
1 : |=================...| 83 % [15] 90%-100%
2 : |=...................| 5 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 11 % [2] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [19] 1.06
1 : |==..................| 10 % [2] nevyjádřeno
2 : |=================...| 84 % [16] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=...................| 5 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [18] 1.06
1 : |===================.| 94 % [17] 1 (výborný)
2 : |=...................| 5 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [13]
1 : |==================..| 92 % [12] 1 (výborný)
2 : |=...................| 7 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 15 % [2] Příliš nízké
3 : |===============.....| 76 % [10] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké