01MAA2  >  Matematická analýza A2

Počet hodnotících: 21 / 61
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 61 studentů.
Ukončilo předmět: 45 studentů.
|===============.....| 73 %

Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [19]
  • Mnohem lepší a zajímavější než v prvním semestru (tak trochu tuším, že to asi bude i přednášejícím).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět se dosti podobá MA1 jen je náročnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeden se dozvěděl věcí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stěžejní předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jeden z ťažších predmetov ktorý sa oplatí aspoň skúsiť keďže sa dá prestúpiť na B a dá sa zvládnuť
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokračování MA1, které bylo mnohem více náročnější, ale také díky paní profesorce více zábavnější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Perfektní skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět, ze kterého si člověk odnese moc. Teorie je srozumitelná , výhodou je také možnost psaní testu přes semestr.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročný a užitečný předmět. Rozšíří obzory a pokud se donutíte učit se trochu průběžně (ne jako já) tak se vám to hodně vyplatí nejen v červnu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poměrně náročný, nicméně logický předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • základní matematický předmět, obtížný, ale srozumitelný vcelku..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Společně s lingebrou základ vysokoškolské matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rozhodně zajímavé, doporučuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tezka, nicmene dulezita a a uzitecna latka. Bavilo me to.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zavedení určitého a neurčitého integrálu je zásadní pro další předměty, kde s integrály bylo doposud pracováno s nejistotou, stejně tak je velmi praktický taylorův polynom. Studium konvergence řad a integrálů nemá ve fyzice tak široké praktické využití, ale rozvíjí matematické myšlení a připravuje na začátek druhého ročníku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvěle přednášený i cvičený předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná až příliš teoreticky zaměřený předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [21] 1.05
1 : |===================.| 95 % [20] 1 (výborně)
2 : |=...................| 4 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [21]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 95 % [20] ano
3 : |=...................| 4 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká