Havránková Eva RNDr. :: [02TER] Termika a molekulová fyzika

Další předměty
[02ELMA] Elektřina a magnetismus
[02TER] Termika a molekulová fyzika
Role učitele
Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 19 / 62
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Domácí úkoly - naučily mě o mnoho víc, než samotná účast na cvičeních.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprostá znalost daného tématu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočet za včasné a správně vypracované domací úkoly. Závislost počtu p zadaných domácích úkolů na pořadovém čísle cvičení n; n=(1,2,....,13) , by se v matematických kruzích dala linární nazvati a předpisem p=n zapsati. Čili úkoly ke konci semestru nabývaly mamutích rozměrů. Howgh
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • příklady se neřešily striktně jedním postupem , diskuse výsledků
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejlepší cvičící na termiku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velké životní zkušenosti se studenstvem našeho zrna, výchova metodou cukru a biče, kde bič představují domácí úkoly a cukrem jest pochvala a vyjádření ve smyslu, že to už musíte opravdu ovládat, zatímco vy sotva tušíte o čem byl právě toto ráno dopsaný a z části opsaný domácí úkol
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nadhled, trpělivost, navozuje příjemnou atmosféru. Systém domácích úkolů jsem sice vždycky o víkendu proklínal, ale nakonec se ukázal být velmi užitečným, protože člověk se musel nad daným tématem/příkladem zamyslet i doma (což obvykle během semestru nedělal) a lépe pochopil o co jde.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Rychlost průběhu cvičení bohužel není dostačující a velká část příkladů je tak udělena jako domácí úkol, což snižuje užitečnost cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zvýšit tempo výuky. Vcítit se do studenta a vysvětlit mu to, co neumí, i když by to umět měl - od toho jsou cvičení. Vyvolávat k tabuli rovnoměrně, ne stále ty z prvních lavic.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • úkoly - jejich počet rostl s každým cvičením, nemohou nahradit testy - student není pod tlakem a nemá přehled, co umí aktivně používat dlouhé zdržení u Carnotova cyklu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • krom dvacetiminutových výběrů domácích úkolů na úvod každe dvouhodiny, půlhodinového výkladu a zápisu, co má nová série domácích úkolů obsahovat a nepříliš srozumitelného počítání studentů na tabuli, v kterém se neorientuje doktorka cvičící - by bylo tedy vhodné i nějaké systematičtější přehlednější počítání příkladů na hodinách a naznačení základní myšlenkové linie v zadávaném úkolu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Paní Havránková tomuto oboru jistě rozumí, ale chtělo by to někoho živějšího. Navíc nám nic moc nevysvětlila, všechno jsme měli za domácí úkol. Všechno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas jsme se celé cvičení věnovali dvěma příkladům a ještě je ani nedopočítali.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • na cvičení jsme skoro nikdy nic neudělali a následovali poměrně obsáhlé úkoly, takže kdyby nebyla hlídána absence, tak je prakticky k ničemu tam chodit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
  • prezentace, vlastní zápisy z přednášek a cvičení, sbírka příkladů a Jizbovy příklady
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jizbovy "slidy" na webu + zápisky ze cvičení a ze sumičky domácích úkolů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prezentace z hodin a zápisky + sbírka příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednáška profesora Jizby
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, prezentace
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, trochu sešit. Nejvíc z prezentace.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • trosku prezentace z prednasek, jinak jsem si precet prakticky jen reseni nejakych prikladu ze cvik, potom ty vycucy teori ve sbirce s resenymi priklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, poznámky, oficiální materiály přednášejícího.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, prezentace na stránkách a vlastní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z cvičení a prezentace prof. Jizby
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Teorie nikterak obtížná
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • náročná především časově a to velmi důkladné zkoumání problematiky, šlo se hodně do hloubky, člověk pochopí detaily kolem..
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zkoušející při opravování písemky měla větší požadavky než jiní, naopak při ústní teorii napovídala a odpouštěla rovněž nějaké nepřesnosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • necekal jsem to, ale zkouska bylo docel apohodova s p. Havrankovou, ani to nebylo moc narocne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla perfektní - paní doktorka je velmi vstřícná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Čistě matematické partie bych úplně vynechal - stejně nejsou vyžadovány u zkoušky a nechal bych to na analýzu ve druháku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení jsou docela zajímavá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [10] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [10] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11]
1 : |====................| 18 % [2] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 27 % [3] 2
3 : |=====...............| 27 % [3] 3
4 : |=====...............| 27 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |================....| 81 % [9] Odpovídající
4 : |====................| 18 % [2] Příliš vysoké