Kraus Ivo Prof.RNDr. DrSc. :: [11FPL] Fyzika pevných látek

Další předměty
[11FPL] Fyzika pevných látek
[11SEM2] Seminář 2
[11SEM4] Seminář 4
[11UFPL] Úvod do fyziky pevných látek
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 13 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvičení se nekonalo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Skripta Kratochvílová a Krauz. Je v nich ale hrozně moc faktických chyb. Důkladná korektura by byla na místě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky a výpisky kolegyně, skriptum a letmo i lehčí kniha Elementární fyzika pevných látek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Na zkoušcese vyžadují zákklady. Není KLaden důraz na vzorečky, ale na podstatu problému. Spektrum zkoušených témat panem Zajacem je poměrně široké, což se nedá říci v případě druhé zkoušející (p. Kratochvílová)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavá diskuse s doc, Kratochvílovou i prof. Zajacem, u které se člověk i leccos dověděl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Kratochvílová: otázky na posluchače Zajac: schopnost dlouho zajímavým způsobem hovořit spatra.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Kratochvílová: mohla by se naučit hovořit česky. Nehodí se, pokud přednášející na VŠ neovládá svůj mateřský jazyk. Několikrát mne napadlo odejít, jelikož se ta pouliční mluva nedala vydržet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |====================| 100 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |====================| 100 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |====================| 100 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké