Kraus Ivo Prof.RNDr. DrSc. :: [11UFPL] Úvod do fyziky pevných látek

Další předměty
[11FPL] Fyzika pevných látek
[11SEM2] Seminář 2
[11SEM4] Seminář 4
[11UFPL] Úvod do fyziky pevných látek
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 14 / 35
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
Celkové hodnocení [23]
1 : |=================...| 86 % [20]  
2 : |===.................| 13 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.13

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli přednášející [10]
1 : |==============......| 70 % [7]  
2 : |======..............| 30 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.30

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Opravdu zajímavé a i když máte k dispozici dobře napsaná skripta, tak choďte i na přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavé i místy zábavné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [12]
  • doporučená literatura
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky a učebnice Elementární fyzika pevných látek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky, kniha pana profesora
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní zápisky, učebnice Elementární fyzika pevných látek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky, kniha prof. Krause Elementární fyzika pevných látek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pouze vlastní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta + zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kniha prof. Krause Elementární fyzika pevných látek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • výhradně skripta...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápisky, internet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z knížky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
  • I přes počáteční okno a tápání měl pan profesor dostatek trpělivosti a nechal mě, abych se rozpomenul. Jednomu ani nepřijde, že je zkoušen, je to velice příjemný rozhovor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • když člověk věděl o čem mluví, byl to spíše takový příjemný pohovor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • příjemná pohodová zkouška
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Stejně jako celý předmět, i zkouška se nesla v příjemném duchu - přibližně 15-30 minut povídání s panem profesorem Krausem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška méně náročná, probíhala jako příjemný rozhovor. Zkoušející objektivní. Zkouška nicméně pouze z jedné kapitoly, nikoliv z většího objemu učiva
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Aby člověk udělal zkoušku, tak musel umět, ale byla to jedna z těch lehčích zkoušek v letním semestru. Zkouška probíhala formou rozhovoru. Bylo to příjemné povídání, které trvalo max. 30minut.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Člověk přišel, dostal téma (jedna z probraných kapitol ze skript) a bez přípravy se pustil do povídání. Nešlo o žádné odvozování atd., takže příprava opravdu nebyla nutná. Sem tam se zkoušející zeptal na něco, aby viděl, že tomu opravdu rozumíte.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan Kraus byl velmi příjemný a zkouška měla charakter takového přátelského pohovoru. Náročnost odpovídala kreditům.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zkouška s panem prof. Krausem je milý rozhovor, kde se z části ptá a z části dokáže studentovi dovysvětlit to, co nepochytil na přednášce... klade důraz na vysvětlení podstaty z mikroskopického hlediska...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pan profesor je milý, je to takové popovídání si u kávičky bez kávičky. Bohužel si myslí, že si všechno pamatujeme, co nám říkal. Chtěl toho hodně - ale to mu není co zazlít. Klidně bych si předmět ještě zopakovala.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pan zkoušející byl velice hodný, že mě nevyhodil, nenašel jsem čas na přípravu ke zkoušce a tak tak jsem jí prolez, řekl jsem jen pár vět a občas vystřelil nějaký ten pojem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
  • Otevřenost ke studentům a schopnost předat nejen vědomosti, ale i zájem a zalíbení v tomto oboru fyziky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemné povídání, odbočky do historie, mnoho zajímavostí, ale samozřejmě i dobrá struktura probírané látky a její podání.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost, logičnost výkladu, velmi kvalitní přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • srozumitelný příjemný výklad
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho obrovský přehled. Skvěle dokázal propojit různé fyzikální jevy s jednotlivými vědci a tím, že nám toho říkal hodně i o jejich životě atd. tak si to člověk lépe zapamatoval. Takže člověk se naučil to, co měl a ještě spoustu věcí okolo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • příjemné podání vykládané látky s důrazem na pochopení souvislostí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prof. Kraus problematice perfektně rozumí, umí ji velmi dobře podat...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hluboké znalosti, nesmírné zkušenosti, lidštější tvář, člověk na pravém místě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas bych ocenil živější interakci, nákres na tabuli atp., jen pro mírné rozrušení posluchárny, neboť v téměř hodinové "povídací" přednášce se lze lehce stratit do říše snů...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad je někdy monotónní a je obtížné udržet pozornost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] 90%-100%
2 : |======..............| 30 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [2] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [13] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [10] 1.30
1 : |==============......| 70 % [7] 1 (výborný)
2 : |======..............| 30 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5