Kobylka Dušan Ing. Ph.D. :: [17SAZ] Stroje a zařízení jaderných elektráren

Další předměty
[17AEZ] Alternativní energetické zdroje
[17BPJR2] Bakalářská práce 2
[17BPJZ2] Bakalářská práce 2
[17EEZ] Energetika a energetické zdroje
[17EXK] Exkurze
[17JARE] Jaderné reaktory
[17SAZ] Stroje a zařízení jaderných elektráren
[17THN2] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 2
[17UEN] Úvod do energetiky
[17VPL] Vybrané partie z legislativy
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 14 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |====================| 100 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Ke zkoušce jsou znalosti z přednášek nutné, je třeba na nich buď být nebo tam mít někoho, kdo umí dělat kvalitní a podrobné poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročné udržet pozornost. Ale je to spíše probíranou látkou, ne přednášejícím.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Sešit pořízený na přednáškách, schémata ze skript Stroje a zařízení JE.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, vlastní poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Typická zkouška u Dr. Kobylky - mnoho otázek odpovídaných "v reálném čase", často velice do hloubky. Na druhou stranu známkuje každý okruh otázek zvlášť a nakonec z nich udělá průměr - takže se vám nestane jako u některých jiných zkoušejících, že nevíte 2 věci po sobě a letíte.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušející je vstřícný a hodný, ale zkouška je vzhledem k charakteru probírané látky náročná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Ochotu dát termín zkoušky, který studentovi nejvíce vyhovuje, písmo na tabuli už začíná být čitelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Struktura přednášek - měl by vždy na úvod tématu říct přesně, co za téma právě probírá. Většinou začne mluvit o použití a důležitosti probírané látky a až zpětně po pár minutách si člověk domyslí, co je přesně probíráno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevidím příliš smysl v promítání strojních výkresů např. čerpadel a v podrobném a vyčerpávajícím popisu všech jeho součástek. Stejně si to z hodiny nezapamatujeme a akorát nás to unaví, takže nedáváme pozor ani u těch zajímavějších věcí. Stačí, že je toto ve skriptech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |====================| 100 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké