Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01MAB4] Matematická analýza B4

Další předměty
[18DPSE2] Diplomová práce 2
[01KTVE] Konferenční týden výzkumu, exkurze
[01MAB4] Matematická analýza B4
[01MDS] Modely dopravních systémů
[01SMB2] Seminář z matematické analýzy B2
[02VUMF2] Výzkumný úkol 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 26 / 70
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [46]
1 : |===================.| 97 % [45]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.04

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [22]
1 : |====================| 100 % [22]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [13]
  • Jedny z nejlepších přednášek, co jsem kdy měl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou zábavné, poučné. Studenti se zapojují do diskuse a používají mozek (narozdíl od jiných přednášek, kde si jen tupě zapisují).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyplatilo se jít na poslední přednášku (A obecně na přednášky týkající se Lebesgueova integrálu. Kdybych tam nebyl, stěží bych to pochopil.) - přišlo tam málo lidí a důkaz zde probraný byl v testu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vždy jsem se na ně těšil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednášky mělo opravdu smysl chodit a poznámky z přednášek byly velmi užitečné, což se nedá říct o každém předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejlepší přednášky na jaderce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvělé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Etalon přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejpřínosnější přednášky druháku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tradičně velmi kvalitní a motivující přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byly super
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vyborne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kazda jedna stala za to, oplati sa na ne chodit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Dobře vysvětlené cvičené příkaldy, cvičení byla skutečně přípravou ke zkoušce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [23]
  • Hlavně zápisky, zbytek ze skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Teorii z vlastních zápisek, příklady ze sbírky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní poznámky a skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky, popřípadě skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky z přednášky bohatě stačí ke zvládnuté teorie. praxe opět ze skvěle připravených příkladů na stránkách pana docenta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta a zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta a zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, příklady ze zkoušek z minulých let.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, materiály na webu, poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta + zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisy z přednášek a cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Především skripta, občas sešit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta + cvičebnice, vlastní zápisky z přednášek, řešení zkouškových písemek z minulých let.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, materiály na krbalek.cz
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta doc. Krbálka, zápisky z přednášek a cvičení, loňské zkouškové písemky na webu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Starší verze skript (novější vydání je až příliš obsáhlé), vlastní poznámky z přednášek a cvičení, dostupné zadání a řešení písemných prací z minulých let, skriptum s řešenými příklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek, zápisky ze cvičení, skripta, zkouškové písemky z předešlých let (nejlepší způsob přípravy na zkouškovou písemku, škoda jen že v originálním řešení jsou občas chyby)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, moje zapisky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, výpisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [16]
  • Obdoba MAB3, v semináři se ale probírají věci, které se v přednášce nevyskytnou, ale jsou součástí zkoušky!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan docent by mohl dávat širší škálu známek. Zdá se mi poněkud jednoduché vylepšit si skóre na ústní části.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Písemná část byla poměrně těžká (velmi nápadité příklady). U ústní části musí člověk projevit jistou dávku kreativity. Zkoušející je objektivní, milý a zbytečně studenty nestresuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zkouška se opět nesla v pohodovém rytmu radia :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • narocna pisemna cast - sem tam nejaky spek. Co se tyka ustni, kdyz tomu clovek dokonale rozumi, nicim nebude zaskocen. Zkousejici objektivni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška je férová. Pan Krbálek to má vše promyšlené a to se mi moc líbí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemka byla docela hard and heavy, ale dalo se na ní připravit, jen to chce nic neflákat... A zkoušková už byla uplná pohodička, akorát bych panu docentu vytkl volbu hudby při zkoušce - Xindl X a Láska v housce se pro důkázečky moc nehodí!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předem jsou známy otázky, která si student může vypracovat. Poté si jednu z nich vylosuje. Následně dostane od pana doc. Krbálka doplňující otázky, na něž je odpověď mnohdy více než triviální. Nesmyslné lpění na přesné znalosti všech definic ze skript, kdy i jedna chyba znamená rozloučení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška stejná jako v MAB3.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročnost se, dle mého názoru, proti minulým rokům výrazně zvýšila.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těžké, ale dá se zvládnout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je-li člověk dostatečně připravený, má zkouška velmi příjemnou ústní část - zvláště oceňuji tiché jazzové melodie hrající v kanceláři p. Krbálka. Náročnost písemné části je však opravdu velmi vysoká.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když už se člověk konečeně propísem písemkou, tak už je zkouška fajn. Na zkouškovou písemku by bylo dobré dát víc času (např 3h místo 2h) abych mohl počítat klidněji a vyvaroval se tím opisovacích chyb, popřípadně provést kontrolu výsledků a příklad přepočítat (na ot už mi čas občas nezbyl a odevzdával jsem písemku kde jsem věděl, že je chyba
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • narocne, ale po peclive priprave zvladnutelne...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška probíhala v docela příjemné atmosféře, pan Krbálek je objektivní a hodně trpělivý...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pisomna cast bolo velmi narocna a bolo tazke sa cez pisomku dostat. Ustna bola celkom prijemna, ale tiez som musela vediet vsetko, co som mala v otazke
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
  • Dobrá struktura přednášek, kvalitní interakce s publikem, přehledný zápis na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neutuchající elán, pozitivní energii.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Schopnost vysvětlit prakticky cokoliv tak, aby to student pochopil (tedy pokud to student chce pochopit).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápal pro věc, vtipný, příjemné vystupování.... Díky jeho stylu učení si toho člověk mnoho odnese již z přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vše.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehlednost zápisu na tabuli a srozumitelný výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • připravené přednášky, forma a provedení přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělá připravenost na přednášky, fér hodnocení, styl
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • profesionalitu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Krasopis, barvy, přehlednost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lidskost, trpělivost, vtip...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na přednáškách lze vše pochopit a usnadní absolvování předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prestoze MAB4 neni prave akcni predmet, dokaze ho svym popularnim pristupem ucinit zabavnym a zajimavejsim
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ucelenost přednášky, kvalitu výkladu, nadšení z výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné přednášky, srozumitelné a dobře uspořádané.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechno :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vyborne rozumie prednasanej latky, stale sa pyta, ci tomu rozumieme, pohotovo reaguje na otazky a je velmi sympaticky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
  • Možná by mohl chodit včas, aby se stihlo probrat více. Jinak žádné výtky nemám.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Není co zlepšit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nenapadá mě nic co by dělal špatně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nestrašit studenty vymazlenými zápočtovými písemkami =)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snad jen neříkat pořád "chtět" ;-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nic neměnit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teorie L. integrálu by snesla alespoň o jednu přednášku více.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těžko co vytknout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • I přesto že to vykládá již po milionté, nemělo by se snižovat nadšení z výkladu. (Bylo detekováno drobné oslabení oproti předešlému roku)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neměnit tolik obsah přednášek z roku na rok - studenti, kteří si musí předmět znovu zapsat pak mají problémy navíc.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevim
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teorie míry, ačkoliv je to nejobtížnější část celé látky, není vůbec probírána na cvičeních a většina výkladu proběhne jenom na SMB2...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Měla by se cvičit i teorie míry, alespoň na 2-3 cvičeních.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [21]
1 : |==============......| 71 % [15] 90%-100%
2 : |====................| 19 % [4] 75%-90%
3 : |=...................| 4 % [1] 50%-75%
4 : |=...................| 4 % [1] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [25] 1.08
1 : |=...................| 4 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 92 % [23] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=...................| 4 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [22] 1.00
1 : |====================| 100 % [22] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké