Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 12
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.80
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.51
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Obrovský rozhled, všechno podával v souvislostech. Pak také matematickou korektnost všech zápisů a odvození. Byl vstřícný k dotazům, diskusi, různým postupům atd. Byl mírný při opravování zápočtovek a zkouškové písemky (což ani zdaleka neznamená, že by to u něj bylo zadarmo, jen se snažil najít body všude, kde se dalo).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení probíhala v přátelské atmosféře. Cvičící látce evidentně velmi dobře rozuměl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Moc nás na cvičení nezůstalo, ale nechápu proč, velmi dobré cvičení, alespoň jsme se rychleji střídali u tabule.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně se výrazně zlepšil oproti VOAFu. Vysvětlil nám látku, chodili jsme k tabuli. Písemky byly přiměřeně náročné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Občas jel moc rychle. Sice nebyl problém se zeptat a byl k dotazům velmi vstřícný, ale odpovídal na ně většinou tak, že vychrlil naráz spoustu nových informací, které šlo zpočátku těžko stíhat, myslím, že by to chtělo občas trochu zpomalit. Jinak cvika s ním byla skvělá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Bylo by fajn počítat i nějaké zajímavější příklady, více se vztahující k reálnému světu, jako byly například odstředivky nebo barometrický vzorec...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ta lepší část TSF. Příklady jsou zajímavé a užitečné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké