01DIFR  >  Diferenciální rovnice

Počet hodnotících: 12 / 51
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 51 studentů.
Ukončilo předmět: 43 studentů.
|=================...| 84 %

Beneš Michal prof.Dr.Ing. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Klidně by se dal absolvovat dříve, než ve 4. semestru studia.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepřipadalo mi to dvakrát moc zábavné, ale asi to vážně jednou bude potřeba.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Predmet sam o sobe zajimavy a dulezity, ale podany trochu nudnou formou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajimavy predmet, plny zajimavych informaci, nicmene zpusob, kterym byl veden, jiz tak zajimavy nebyl
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Úvod do diferenciálních rovnic, který musí mít každý absolvent, protože diferenciální rovnice jsou potřeba v podstatě všude.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Užitečný předmět, kde se konečně naučíme, jak řešit diferenciální rovnice, se kterými se již dva roky setkáváme ve fyzice.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Důležitý předmět, oceňuji dobrou propojenost příkladů a teorie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Důležitý předmět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět velmi podrobně prochází teoretické pasáže řešení různých typů diferenciálních rovnic. Díky nízké dotaci na cvičení není kladen přílišný důraz na příklady, nicméně teorie je vyžadována velmi podrobně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi pěkná látka. Navazuje na analýzu a využívá ji, je v porovnání s ní naštěstí lehčí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Diferenciální rovnice by se po těch čtyřech semestrech asi člověk řešit umět měl. Leč teoretický aparát nad nimi budovaný působí, jako by přednášející byl zklamán, že nemůže učit analýzu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • diferenciání rovnice, objasňují to, co už intuitivně známe od mechaniky, podrobným způsobem, užitečným i nadále
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [12] 1.83
1 : |=======.............| 33 % [4] 1 (výborně)
2 : |==========..........| 50 % [6] 2
3 : |===.................| 16 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [9] ano
3 : |=====...............| 25 % [3] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká