01PSL  >  Publikační systém LaTeX

Počet hodnotících: 10 / 102
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 102 studentů.
Ukončilo předmět: 65 studentů.
|=============.......| 63 %

Ambrož Petr Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • doporučuji každému, kdo nikdy v TeXu nedělal a chce, aby jeho bakalářská práce nějak vypadala
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jsem hrdý, že naše fakulta jako jedna z mála takový předmět nabízí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektně se naučíte základy LaTeXu, což se hodí zejména u BP. Možná by ale bylo pro studenty výhodnější mít tento předmět v zimním semestru, aby se třeba sázení matematiky nemuseli učit sami za pochodu a pak sledovat přednášku, kterou už nepotřebují.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý předmět, spoustu jsem se toho i relativně příjemnou a nenásilnou formou naučila. Rozhodně stojí za to si ho zapsat i už ve druháku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • velmi užitečný předmět pro psaní BP
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodový úvod do sázení textu. Pan Ambrož, Ph.D je velice příjemný člověk.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět není příliš náročný a seznámí studenty se základy LaTeXu. Jako absolvent předmětu Fyzikální praktikum si myslím, že by tento předmět měl být zařazen ve studijním plánu zaměření, která mají praktika. Určitě by to bylo užitečné pro zpracování protokolů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Student se zde naučil všechno potřebné o LaTexu. Začalo se úplnými základy, až jsme se dostali nakonec i ke vkládání obrázků a tvoření prezentací.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný předmět, skvěle vedený. Jen ho zařadit alespoň o semestr dříve.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9] 1 (výborně)
2 : |==..................| 10 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [10]
1 : |==..................| 10 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [9] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká