Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01PSL] Publikační systém LaTeX

Další předměty
[01LAB2] Lineární algebra B2
[01DSEM] Předdiplomní seminář
[01PSL] Publikační systém LaTeX
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 65
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [12]
1 : |==================..| 91 % [11]  
2 : |==..................| 8 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.08

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [9]
1 : |==================..| 88 % [8]  
2 : |==..................| 11 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Pro člověka, který se s LaTeXem setkal už dříve to nebylo příliš náročné. Přesto považuji tento předmět za užitečný. Člověk se naučí i základy typografických pravidel, což je užitečné, protože to člověk využije ve všech budoucích pracích, které kdy napíše.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byly hlavně pro lidi, kteří s LaTexem nikdy předtím nedělali, ale myslím si, že i ostatní se dozvěděli něco nového.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz 2
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Ochotu a vstřícnost pomoci a poradit s každým problémem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Super člověk, ochotný, empatický, velmi schopný - vždy dokáže poradit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ochota, pohodář.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaha vše vysvětlit, názorné ukázky, obcházení a kontrolování, zda to máme správně a rady, v čem je chyba.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz předchozí část
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vždy dobře poradil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Možná udělat cvičení i s ohledem na pokročilost studentů. Protože jsem se již s LaTeXem setkal, tak pro mne byly jednoduché úlohy na začátku cvičení ztrátou času a na těžší, které by pro mne byly přínosem, nezbyl na konci čas.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • klasický pan doktor Ambrož - plný vtipu, entusiasmu a zajímavých hlášek :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícnost, ochotu pomoci a poradit, otevřenost k dotazům, příjemná atmosféra a pěkný přístup ke studentům. Přednášky byly rozhodně příjemně a užitečně strávená dvouhodinka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zábavné přednášky, výborný učitel.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • energičnost, vtipnost, hodně chytře podaný výklad, rozumí vykládané látce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro humor, snaha odpovědět na všechny dotazy, spousta praktických ukázek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výklad s praktickými ukázkami.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé a zábavné přednášení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas by to chtělo trochu více systému, sem tam byly přednášky trochu zmatené a trochu jsme skákali.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Líbí se mi systém cvičení, kdy si každý dělá postupně úkoly a pokud s tím má potíže, tak mu s tím Ambrož pomůže. Přijde mi, že se toho takhle spoustu naučím a na nikoho nemusím čekat nebo naopak nikdo nemusí čekat na mě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičením jsme dostali zadání úkolu, který jsme měli splnit. K úkolu byly často nápovědy a cvičící byl ochoten vždy poradit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možnost chodit na cvičení buď do počítačové učebny, nebo s vlastním notebookem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz 3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] 90%-100%
2 : |==..................| 11 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==..................| 11 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.11
1 : |==================..| 88 % [8] 1 (výborný)
2 : |==..................| 11 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký