02DEF2  >  Dějiny fyziky 2

Počet hodnotících: 29 / 265
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 265 studentů.
Ukončilo předmět: 215 studentů.
|================....| 81 %

Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jex Igor prof.Ing. DrSc. [ ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [26]
  • Kdo chtěl poslouchat, poslouchal. Kdo nechtěl poslouchat, dělal, co chtěl. Nikdy nezapomenu na sladké hodiny, prospané na dějinách fyziky. Vzbudit se a slyšet, jako Galileo Galilei pouští koule z věže...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by to být zajímavý předmět -- docent Štoll přednáší opravdu zajímavě -- ale protože je to továrna na laciné kredity, chodí tam spousta studentů, kteří si povídají, následkem čehož není výklad dobře slyšet. A to pak odvádí i pozornost těch, kteří poslouchat chtěli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan docent Stoll vypráví zajímavě, je dobře, že si sehnat mikrofon
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohodový předmět, kdo poslouchá, nenudí se
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování DEF1. Probírá se modernější věda, takže je tam více oblastí a vědců, jmen. Proto je vše o hodně více nahuštěné. Přesto to vše bylo velmi zajímavé, slyšeli jsme i o různých zápoleních mezi matematiky a vědci, různé vztahy apod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokračování Dějin fyziky 1, tentokrát nepovinné (ale přesto hojně navštěvované)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemný odpočinkový předmět, kde není nutné moc přemýšlet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvělý předmět na ziskaní dvou kreditů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • takové pěkné povídání o všem možném.. spíše zajímavé kvůli osobnosti pana docenta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vzhledem k tomu, že většina posluchačů měla tento předmět zapsaný jen kvůli kreditům a ve skutečnosti je nezajímal, byl v posluchárně příliš velký hluk, že se většinou ani nedalo výklad poslouchat. Situaci se zlepšila, když pan docent začal používat mikrofon. Navrhoval bych, aby se za dějiny fyziky vůbec neudělovaly kredity. V posluchárně by pak byli pouze ti, které to opravdu zajímá. Tak jako tak jsou dle mého názoru dva kredity za prezenci na polovině přednášek příliš štědré ohodnocení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohužel předmět slouží většině studentů jako honitba levných kreditů, já do té skupiny patřím také... Pro lidi se zájmem ovšem musí být předmět velmi zajímavý, doc. Štoll je fyzikální guru fakulty, včetně historie fyziky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odpočinkový předmět pro zájemce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pouze za docházku, takže paráda :) musím ale uznat, že pan Štoll přesto vykládá látku velmi poutavě, jen škoda, že jsem málokdy poslouchala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • príjemný odpočinok od analýzy...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro mě to bylo hezké povídání po obědě. Odpočinková zajímavá přednáška. Pro studenty: nehlučte na přednášce, občas chce někdo poslouchat a vůči docentu je to krajně nezdvořilé chodit si tam vykecávat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Škoda, že si ho všichni píšou jen kvůli kreditům. Předmětu by prospělo, kdyby na něj chodilo méně lidí, výklad by pak bylo lépe slyšet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice zajímavý a pohodový předmět, kredity za docházku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Veľmi zaujímavý predmet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • výborné odreagování, zajímavý obsah i jeho podání studentům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyprávění pana docenta o historii fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan docent Štoll povídá hrozně zajímavě o hrozně zajímavých věcech, nicméně je velmi tichý. Po zapnutí mikrofonu se situace radikálně zlepšila Zavést povinný mikrofon, prosím!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pohodové 2 kredity
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé a zábavně podané
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé doplnění výuky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavě podaný výklad o vývoji fyziky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Stejně zajímavé jako první semestr, jen musíte Štolla naučit používat mikrofon, jinak ho neuslyšíte dál než v první lavici.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [29] 1.52
1 : |============........| 62 % [18] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 24 % [7] 2
3 : |===.................| 13 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [29]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |==============......| 72 % [21] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=====...............| 24 % [7] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká