Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF2] Dějiny fyziky 2

Další předměty
[02DEF2] Dějiny fyziky 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 25 / 195
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [33]
1 : |===============.....| 75 % [25]  
2 : |====................| 21 % [7]  
3 : |=...................| 3 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.27

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |====================| 100 % [9]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [24]
1 : |=============.......| 66 % [16]  
2 : |======..............| 29 % [7]  
3 : |=...................| 4 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
  • Hodně studentů to bere jako kredity zadarmo, takže tam jen hlučí, ruší a dělají si něco jiného, protože presence je povinná. Bez nich by ani mikrofon nebyl třeba.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jednou suploval Jex. To byla jiná! Najednou člověk musel dávat pozor a dokonce byl vystaven otázkám. To byl šok.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to zajímavé a zároveň odpočinkové.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mělo by se nějak zakročit proti těm, kteří si na přednáškách nahlas povídají. Je v pořádku jít na přednášku a číst tam skripta nebo počítat integrály (případně číst cokoliv jiného nebo spát), ale rušit těch pár studentů, kteří si předmět zapsali z touhy po vědění a nikoliv po kreditech, je špatné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Panu docentu Štollovi byl (konečně) z řad studentů zapůjčen mikrofon, takže ho bylo slyšet i do zadních řad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Škoda, že na přednášky chodí lidé, které to vůbec nezajímá a není potom nic slyšet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky slouží většině studentů k tomu, aby dělali něco jiného než poslouchali přednášku: počítali analýzu, hráli hry, surfovali na netu, nebo se prostě jenom prospali. Je to smutný obrázek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jestli vás to zajímá, sedněte si přímo před něj, jestli ne, tak si setněte někam dozadu a buďte zticha!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
  • Hodně toho ví a vypráví zajímavě. Nebudí ty, co spí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jeho vědomosti a nadhled
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nadhled nad chování studentů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • podminky započtu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Používání mikrofonu :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velký přehled
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velký přehled, smysl pro humor, říká hodně zajímavostí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výbornou orientaci nejen v dějinách fyziky, ale i v dějinách čehokoliv jiného a ve fyzice samé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobrý výklad, krásně se to poslouchá, teď když měl pan docent mikrofon, tak bylo i dobře slyšet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • i v pokročilém věku dokáže srozumitelně přednášet pro plnou 103
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to opravdu milý člověk a vyprávění umí podat. Také oceňuji, že si nosil mikrofon.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mikrofón!!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velké vědomosti, snaha oživit výklad o detaily a příběhy a ne jen nudné povídání ten udělal to a ten zas to.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velký přehled, vtipné poznámky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkušenost, rozšafnost, vtip.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkušenost, nadhled, ochotu odpovídat na dotazy, smysl pro humor...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeho samotného
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
  • Používat mikrofon. Když ho nemá, opravdu není šance jej slyšet. Možná by si také mohl rozmyslet některé výroky o církvi a o věřících. Ale nějak hrozné a vysloveně nepodložené to nebylo nikdy, takže to za závažný problém nepovažuji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Sice měl v 103 mikrofon, ale v průběhu přednášky mu ruka klesala níž a níž, takže ke konci to už moc nepomáhalo. Mikrofon na kolpě saka by možná byl lepší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Určitě brát mikrofon.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • měl by vyhazovat studenty, kteří si na přednášku přišli jen vyměnit dojmy z uplynulého víkendu, zapsat se to presence a vypít si kafe
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejprve nebylo bohužel pana docenta slyšet, ale v průběhu semestru byl tento problém vyřešen, a to díky mikrofonu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V přednáškách pan docent občas opakoval, co už říkal v minulých hodinách. Trochu mi chyběla systematičnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevím o ničem zásadním, snad jen je škoda, že jsme nestihli probrat všechny etapy dějin - zejména 20. stol
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hlasitost, bez mikrofonu není slyšet, což je velká škoda
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Stačí 50% presence, takže ke konci semestru tam zůstanou jen studenti, co je to opravdu zajímá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebylo žádné cvičení, anketa asi nefunguje úplně správně.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [24]
1 : |======..............| 29 % [7] 90%-100%
2 : |========............| 41 % [10] 75%-90%
3 : |====................| 20 % [5] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [24] 1.38
1 : |=============.......| 66 % [16] 1 (výborný)
2 : |======..............| 29 % [7] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 1.00
1 : |===========.........| 55 % [5] 1
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |==..................| 11 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [3] lehký
5 : |=============.......| 66 % [6] velmi lehký