02ZFM2  >  Základy fyzikálních měření 2

Počet hodnotících: 14 / 129
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 129 studentů.
Ukončilo předmět: 100 studentů.
|===============.....| 77 %

Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [14]
  • Poměrně neosobní předmět, kvůli velkému počtu studentů nebyl dostatečný kontakt se cvičícími. "Výuka" probíhala formou samostatné práce, na samotné měření bylo většinou málo času.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V předmětu se člověk naučí základy práce ve fyzikální laboratoři a dělání protokolů z měření.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný predmet ako nácvik na praktiká
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, dost časově náročný
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • člověk se tam vážně něco naučí (hlavně tvorba protokolů je přínos)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět se rozhodně hodí těm, co si plánují později zapsat praktika. Člověka to donutí naučit se s TeXem a poznat strukturu protokolu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přijít, změřit, vypracovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělá zkušenost před praktiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvely predmet, nauci zakladni dovednosti v praktiku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Fyzikální měření se nesla v příjemné atmosféře. Úlohy byly zajímavé a zábavné. Vypracovávání protokolů, bylo poněkud obtížnější a hlavně zabíralo spoustu času, takže jako nepovinný předmět, byl docela náročný. Jako příprava na budoucí praktika nedocenitelný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • konečně praktický předmět, při kterém se člověk rozhodně nenudí, jen kreditová dotace by mohla být vyšší, přeci jen nad každým protokolem jsme strávili dost času
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělá příprava na praktika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavé experimenty, bohužel protokoly
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Udělání dobrého protokolu trvá cca 2 noci, dost záleží na tom zda si výsledky vašeho měření musíte vycucat z prstu nebo jste to tentokrát naměřili správně.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [14] 1.71
1 : |=======.............| 35 % [5] 1 (výborně)
2 : |===========.........| 57 % [8] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [14]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 64 % [9] ano
3 : |=======.............| 35 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká