Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. :: [02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2

Další předměty
[02EMEC] Experimenty a modely elementárních částic
[02SF2] Subatomová fyzika 2
[02VUEF2] Výzkumný úkol 2
[02ZFM2] Základy fyzikálních měření 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 13 / 100
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [18]
1 : |=================...| 83 % [15]  
2 : |===.................| 16 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |===============.....| 76 % [10]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.23

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • úvodní přednášky by se daly zkrátit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trošku mě naštvalo, když na poslední přednášce Ing. Škoda přetáhl o 20 minut - bylo to v pátek odpoledne, poslední hodina, když člověk třeba zrovna spěchá na autobus. Jinak byly přednášky přínosné, ale byly by ještě přínosnější, kdyby se o přístrojích jenom nemluvilo, ale také by se ukázalo, jak vypadají.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Měření probíhala v příjemné atmosféře, nikdo nikoho moc nebuzeroval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • naučíli jsme se psát v texu a dělal protokoly
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vždy byl ochoten poradit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • možná by někdy asistenti nemuseli být takoví puntičkáři, co se týče protokolů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U některých asistentů jsem měl pocit, jako by sami pořádně nevěděli, jak se daná úloha má měřit. Problém byl zejména v případech, kdy asistent, který má danou úlohu na starost, nebyl přítomen a někdo za něj zaskakoval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Humor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtip.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vtipné postřehy, předal nám skutečně praktické rady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Milý přednášející, baví mě ho poslouchat, a tím celkem nenáročně i dáváte pozor.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ochotu vyjít vstříc
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ochotu vám poradit
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Tolik přednášek v pátek odpoledne na začátku semestru, je možná zbytečné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že vše bylo OK.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • bylo to časově dost náročné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vzhledem k tomu, jak velké nároky na zpracování protokolů jsou na studenty kladeny se mi příliš nelíbilo, že zadání, podle kterých jsme měli úlohy zpracovávat byly z typografického hlediska hluboko pod úrovní, která se očekávala od studentů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé úlohy měly zastaralý či nepřesný návod, u jedné úlohy byl postup měření naprosto odlišný od toho uvedeného.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měření mě bavilo, asistenti poradili, když to bylo třeba. Protokoly byly skvělá příprava do druhého ročníku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Úlohy jsou dosti nevyvážené. Někdy stačí zapojit správně obvod a pak vymyslet 6ti stránkový protokol, jindy se s tím patláte 3 hodiny a netušíte, co jste to naměřili a zda ty hodnoty jsou to za co se pokládají a zase pak na to musíte udělat 6ti stránkový protokol.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |==============......| 69 % [9] 90%-100%
2 : |=...................| 7 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 1.23
1 : |===============.....| 76 % [10] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 23 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.00
1 : |============........| 60 % [3] 1
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 20 % [1] obtížný
3 : |================....| 80 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký