12NME1  >  Numerické metody

Počet hodnotících: 8 / 138
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 138 studentů.
Ukončilo předmět: 83 studentů.
|============........| 60 %

Limpouch Jiří prof.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]
Váchal Pavel Ing. Ph.D. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
  • Zajímavý předmět, velice užitečná partie matematiky, avšak styl výuky mu hodně ubírá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na přednášky jsem chodila, ale stejně jsem to od pana Limpoucha moc nepochopila, mnohem užitečnější je se podívat na pár videí na youtube a pochopit to z nich. Zas když pochopíte jednu metodu, není problém pochopit další.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět, který mi dal spíš povědomí o tom, že něco jako numerické metody existuje, ale co to doopravdy jsou nikoliv. Cvika by se měla předělat. Lepší by bylo, kdyby si každý musel napsat celý kód sám a ne jen pozorovat promítaný, předem napsaný kód.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • úvod do numerické matematiky, v semestru jsem byl totálně mimo, první zádrhel byl až zápočťák, student nakonec před zkouškou získal základní představu, přehled o používaných numerických metodách, nic víc, jen nevím k čemu mi to bude a moc mi to asi nedalo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tak tento předmět mi ani trochu nepřirostl k srdci.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • No jako co to bylo? Celou dobu jsem v tom plaval a nadával. No a pak na konci - když přišla zkouška a já byl přinucen se učit - jsem zjistil, že je to dost užitečný a poměrně snadný předmět. A tak bych si představoval i podání předmětu přednášejícím(i)! To ale, bohužel, takové nebylo. Přednášky byly nezáživné a brzy byly zařazeny do kategorie: "sem nechodit". Cvičení byla na počítačích a to značně odvádělo pozornost. Lepší vedení tohoto předmětu by rozhodně nebylo na škodu a třeba by dokázalo ukázat na užitečnost a atraktivnost numerických metod.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět naprosto nevhodný pro studenty Matematiky C!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [8] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |==========..........| 50 % [4] 3
4 : |=====...............| 25 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 87 % [7] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká