Limpouch Jiří prof.Ing. CSc. :: [12NME1] Numerické metody

Další předměty
[12NMEA] Numerické metody
[12NME1] Numerické metody
[12DSIF2] Seminář k diplomové práci 2
[12ZFP] Základy fyziky plazmatu
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 70
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
Celkové hodnocení [17]
1 : |==========..........| 52 % [9]  
2 : |==..................| 11 % [2]  
3 : |======..............| 29 % [5]  
4 : |=...................| 5 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.88

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |============........| 62 % [5]  
4 : |==..................| 12 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.88

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Je třeba se hodně snažit udržet pozornost na přednáškách, pokud tam člověk je.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl jsem na první a pak ještě na jedné a to mě opravdu odrovnalo, nebyl na ní pan profesor ale nějakej mladší z katedry, vůbec se s námi s hrstkou studentů nepáral a sice látku odvykládal ve svěžím tempu ale tak, že to asi nikoho v numerice neobohatilo, bylo vidět, že ho to nebavilo a ani se nesnažil psát na tabuli něco přehledně, věděl, že to nepřečteme.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mam dojem, ža pana přednášejícího už nebavilo přednášet tak cca 10ti studentům, tak tam posílal cvičícího. Bohužel to nebavilo ani nás.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nezaujaly mě. Pan Limpouch je sice sympaťák a hodný člověk, ale tady je ještě hodně prostoru na zlepšení. Chtělo by to větší drive, více akce, trochu ty přednášky vymazlit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na prednasky lze vubec nechodit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Holec byl milý, ochotný i zábavný, stydím se, že jsem se tolik nesoustředil, snažil se to podat opravdu srozumitelně, ale asi ho moc lidí nevnímalo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • možná používat více kontaktních prvků se studenty a otevřít okno, snažit se je udržet v koncentraci, cvičení byla dobrá
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • materiály k přednáškám, videa na youtube: Numerical Methods Guy - skvělé, obsahují vše podstatné, stačí jednou shlédnout a je naučeno
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prezentace a poznámky z přednášek, videa na youtube.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • internet, stránky cvičícího, .pdf verze přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • videa z numerických metod na youtube, prezentace, materiály ke cvičením s příklady a některými odvozeními vzorců ...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pdfka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Limpouchovo zápisky, Youtube, Wiki
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • otázky se odvíjejí od zápočtového programu (pokud není příliš triviální), případně od špatně zodpovězených otázek v zahřívacím testu, pak pár oblíbených (viz reporty)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dost záleží, jakou má pan profesor Limpouch náladu...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • není vůbec tak náročná, ale neexistují podle mě vhodné materiály k přípravě na ní, nejprve je rozdán rozřazovací testík s 6ti otázkami a nabízenými odpověďmi, stačilo prý mít 4 dobře, ale je to opravdu lehké a vše je v prezentacích, pak se diskutujou bud problematicke otazky z toho testíku nebo rovnou jsou natvrdo zadána 4 témata, většinou nějaké to odvozeníčko, jedna otázka bývá zpravidla z oblasti bezprostředně se týkající vaší zápočtové práce, pan profesor je hodný, trpělivý a objektivní
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkoušel mě cvičící. Tak docela to šlo, člověk musí mít aspoň trochu představu o čem mluví. Ale bylo ve zkouškové místnosti snad 40 stupňů, tak to bylo to nejhorší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nejdříve malý testík na rozstřel, který není problém zvládnout, pokud se člověk aspoň trochu seriozně připravoval (nebo má štěstí a natipuje to), pak následují většinou 3 otázky hlubšího charakteru :D. Pan Limpouch je velmi příjemný a hodný, ale zadarmo vám zkoušku taky nedá.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • lidský rozměr, je takový lidový a nezachází do úplných detailů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • určitě tomu rozumí, bohužel jen málo studentů ocení výuku takového předmětu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • K prezentacím by toho mohl říkat víc, víc to rozebrat a vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • opepřit prezentaci nějakými animacemi, veselými ukázkami použití metod, abysme v temné místnosti s modrou prezentací bez kafe uplne neusly, nebylo mi do zkoušky jasné o co v té zkoušce půjde, co si z toho vlastně pamatovat ?
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nějak předmět udělat zajímavějším, i když nejsem si jista, jestli to půjde.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Srozumitelnost "skript"
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • materiály ke cvičením byly přehlednější, kvalitnější než suchá prezentace plná vzorců k přednáškám
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===============.....| 75 % [6] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [6] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 2.88
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |============........| 62 % [5] 3
4 : |==..................| 12 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký