12PIN1  >  Praktická informatika pro inženýry 1

Počet hodnotících: 9 / 120
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 120 studentů.
Ukončilo předmět: 80 studentů.
|=============.......| 66 %

Bednárik Ľuboš Ing. [ ]
Kuchařík Milan Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Liska Richard Doc.Ing. CSc. [ Přednášející ]
Váchal Pavel Ing. Ph.D. [ ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [8]
  • Možná trochu nešťastný úvod do linuxu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemám pocit, že bych se toho moc naučil, ale něco přece -- a kredity za to taky byly...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokud používáte linux, jsou to kredity doslova zadarmo, pokud ne, tak se něco málo naučíte a moc námahy to taky nestojí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro člověka co má alespoň dualboot s windows a používá distribuci, která ho trochu nutí tlačit do práce s terminálem jsou to kredity zadarmo (dá se splnit test hned druhou hodinu). Pro ostatní bych to bral jako nutnost v rámci open source osvěty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pro ty co už umí v linuxu je předmět zbytečný, pro ty, kteří se chtějí trochu naučit základy, ta stojí za to
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přišlo mi, že se člověk kromě základních příkazů toho moc nenaučil. Na přednášku se podle mě nevyplatí chodit, neboť je věnována teoretické analýze linuxu, kterou po chvíli přestane vnímat. Proto myslím, že by bylo mnohem lepší kdyby se přednáška věnovala praxi a určitě by tam pak chodilo i více lidí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášky nemá smysl navštěvovat. na cvičeních se člověk něco málo naučí, ale potenciál je značně nevyužitý
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přínosné hlavně pro ty, kteří se v životě nepotkali s Linuxem. Pro ty, kteří mají o Linuxu trochu páru, není problém napsat zápočtový test na druhém cvičení...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [9] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 44 % [4] 2
3 : |=========...........| 44 % [4] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [9]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 88 % [8] ano
3 : |==..................| 11 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká