Kuchařík Milan Ing. Ph.D. :: [12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1

Další předměty
[12KOF2] Koncepce informatické fyziky 2
[12PIN1] Praktická informatika pro inženýry 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 16
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Byl jsem jen na dvou cvičeních, neboť jsem měl zápočet už druhou hodinu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • schopnost odpovídat na dotazy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Je sice dobré, když si člověk zápočet nějakým způsobem zaslouží, ale bylo by lepší, kdyby výklad látky z větší části měl v rukou cvičící a nikoliv studenti se svými referáty. To dost snižuje efektivitu výuky. A písemky by podle mého mohly kontrolovat praktické dovednosti více než jenom teoretickou znalost příkazů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy až moc rychlý postup, když to někdo dělá prvně tak opravdu nestíhá...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • udělat cvičení trochu dynamičtější a možná zrychlit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Když se člověk učí s windows, taky nezačne vytvářet soubory a spouštět programy přes příkazovou řádku. V linuxu by se mělo začít s grafickým "klikacím" prostředím a ne se učit tuny příkazů do konzole. Učení se základních programů na úpravu textových souborů, systémových nástrojů a vůbec všech černobílokonzolových výstupů mi přišlo hloupé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • trošku mi příjde absurdní dělat zápočet z toho, jestli umíme naspamět příkazy v consoli... možná najít trošku jinačí podmínky k zápočtu, třeba sepsání jednoduchého skriptu, nebo spíš obecné porozumění linuxu...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více než představení jednotlivých commandů bych dal za společnou práci do menších skupin vytvoření nějaké skriptíku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |====================| 100 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=====...............| 25 % [1] obtížný
3 : |=====...............| 25 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký