15CH2  >  Obecná chemie 2

Počet hodnotících: 12 / 122
Procento hodnotících: 9 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 122 studentů.
Ukončilo předmět: 87 studentů.
|==============......| 71 %

Motl Alois Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [12]
  • Predmet sa dá zvládnuť bez akejkoľvek účasti na prednáškach.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět se nesl v podobném duchu jako Obecná chemie 1.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkné chemické základy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný doplněk ke středoškolské chemii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pokračování chemie 1, na některých přednáškách se dovíte i něco z termiky, dokonce mnohem srozumitelněji než na termice samotné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • velmi zajímavé, užitečné,
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajimave rozsireni stredoskolskych znalosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zajímavý předmět. Spousta zajímavých informací podaná zábavnou formou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavý předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice naučné
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Není nutné chodit na přednášky, stačí se objevit na posledních 2 hodinách, kde se probírají příklady (obzvláště příklady s PH) a následný zápočtový test je "dávačka" - stačí se naučit to, co v prvním semestru + přidat výpočty na PH. Ke zkoušce je nutné něco málo umět, ale známka se hlavně odvíjí od vašeho zápočtového testu (tzn. připravte se na to co jste měli v testu špatně).
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pokud vás zajímá chemie, určitě neprohloupíte.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

N : Oznámkujte předmět [12] 1.67
1 : |============........| 58 % [7] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 25 % [3] 2
3 : |==..................| 8 % [1] 3
4 : |==..................| 8 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [12]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 91 % [11] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 8 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká