Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH2] Obecná chemie 2

Další předměty
[15CH2] Obecná chemie 2
[15RACH] Radiační chemie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 95
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [25]
1 : |===============.....| 76 % [19]  
2 : |====................| 20 % [5]  
3 : |=...................| 4 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.28

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [11]
1 : |=========...........| 45 % [5]  
2 : |=========...........| 45 % [5]  
3 : |==..................| 9 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.64

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
  • nezúčastnil som sa ani jednej prednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na zkoušku se dalo naučit i bez účasti na přednáškách, ale člověk se tak ochudil o jiný pohled na látku z termiky (která u zkoušky nebyla).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobré
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Problém byyl umístění v rozvrhu a možná i délka přednášek. I přes zajímavý výklad bylo někdy těžké udržet pozornost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přednášky se kryly s jinými předměty, tak jse tam nechodila, ale i přesto se dal test na konci spočítat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • upoutali moji pozornost
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Přednášky jsou zajímavé, ale v úterý odpoledne tříhodinovka je zabiják, je mi líto. Nikdo není schopen udržet pozornost takovou dobu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • neviem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • že je vžy nad věcí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Organizace, rozumná obtížnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • neviem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • trošku víc počítat na přednáškách
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic, příklady si spočítáte samy doma
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
  • neučil, predmet bol jednoduchý, stredoškolská chémia
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, případně internet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta - Motl
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, vlastní zápisky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze skript a sešitu (spousta veci vylozenych na prednaskach ve skriptech neni)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 70% skripta, 10% vlastní zápisky, internet 10%
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze skript a z poznámek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky kolegů
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta, skripta, skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
  • kontrola zápočtového testu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška nebyla nijak náročná a známka se většinou odvíjela podle napsání zápočtové písemky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byla to asi nejpříjemnější zkouška, kterou jsem zažila. U všeho pěkně vysvětlil, jak otázku myslí. Dost asi záleží na tom, jak člověk napíše zápočtovou písemku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouškový test byl velice podobný obtížností a příklady testu z prvního semestru, jen rozšířen o pH. Oceňuji, že u zkoušky vyžaduje pan inženýr opravit si chyby v testu. Zkoušková otázka pak byla středně těžká, za půl hodiny bylo hotovo. Atmosféra u zkoušky byla příjemná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobré
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • příjemná zkouška - to, co jste napsali v testu špatně, si opravíte a řeknete k tomu nějakou teorii
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V případě, že člověk navštíví většinu přednášek, tak zkouška není těžká.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zkouška nebyla zas tak těžká, ale nemůžu říct, že by byla zadarmo - je velice důležité spočítat správně příklady
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nechoďte k Motlovi jako první! Obvykle tam zůstávají "trpět" nejdéle.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
  • neviem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skutečný vhled do látky, upozorňování na nedostatky toho či onoho přístupu k věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Že ho to učení očividně baví a vážně se snaží to vysvětlt.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Má zábavný a srozumitelný výklad. Dokáže probudit zájem o probíranou látku.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • originalni podani prednasene veci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • příjemné vystupování, zajímavé přednášky, jasné vysvětlování
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • srozumitelný styl výkladu, nadhled, příklady, schematické obrázky apod.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jeho humot, schopnost pojmout chemii jinak, než na střední škole
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • šířka znalostí
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Rozumné lidské vysvětlení, ~100% znalost problematiky, srozumitelné, lidské.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • neviem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Asi je to u každého jiné, ale mě výklad moc nevyhovoval. Na mě se moc dokola popisovala ta samá věc, až jsem znejistěla, zda to chápu dobře, ačkoli jsem to zrovna dobře chápala. Jiným to možná pomůže.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tempo přednášení bylo poměrně uspávající.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevím o ničem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přednášky by mohly být rychlejší
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • systematika výkladu nebyla vždy srozumitelná
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • nezúčastnil som sa
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • líbí se mi, jak se jednotlivě vše rozpitvává
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Spočte te si co nejvíce příkladů, aby vás nic v zápočtovém testu nic nepřekvapilo a měli jste tak lepší pozici u zkoušky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
1 : |=======.............| 36 % [4] 90%-100%
2 : |=====...............| 27 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=======.............| 36 % [4] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [11] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [11] 1.64
1 : |=========...........| 45 % [5] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 45 % [5] 2
3 : |==..................| 9 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký