18ZALG  >  Základy algoritmizace

Počet hodnotících: 13 / 154
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 154 studentů.
Ukončilo předmět: 56 studentů.
|=======.............| 36 %

Čulík Zdeněk Ing. [ ]
Jarý Vladimír Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
  • Je škoda, že je předmět vyučován v jazyku PASCAL, který má v reálném světě nulové využití. Ale pro většinu algoritmů to nebylo významné. Dá člověku základní povědomí o algoritmizaci, ale požívané pojmy ze statistiky nebyly příliš detailně probrány a vysvětleny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pěkný a užitečný předmět, škoda že se nestíhají probrat některé pokročilejší oblasti popsané ve skriptech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přemět logicky navazující na ZPRO. Obsahově zajímavý, ne nějak přehnaně náročný. Zkouška spíš lehká.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Super předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyborny startovaci predmet pro budouci teoreticke informatiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavý sylabus
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice užitečný a náročný předmět. Neuškodilo by ale ubrat trochu teorie na úkor praxe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavý předmět, který není jen o vlastním programování, ale i např. i o tom, jakými způsoby je programátorsky vhodné jaké problémy řešit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý předmět, zejména pro studenty informatických oborů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý předmět - určitě se hodí do dalšího ročníku, dá všeobecný předmět o algoritmizaci ale i nakousne trochu numerické metody, což se hodí ve druháku v DIM nebo NUM
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný předmět pro ty, které baví programování.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • přednášky byly vcelku zajímavé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zalg
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [13] 1.69
1 : |===========.........| 53 % [7] 1 (výborně)
2 : |======..............| 30 % [4] 2
3 : |=...................| 7 % [1] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] nevyjádřeno
2 : |=================...| 84 % [11] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká