Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18ZALG] Základy algoritmizace

Další předměty
[818BPSE2] Bakalářská práce 2
[818PRC] Programování v C++
[18PRC2] Programování v C++ 2
[818JAV] Programování v Javě
[18SBAK] Seminář k bakalářské práci
[18SD2] Seminář k diplomové práci 2
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZALG] Základy algoritmizace
[818ZALG] Základy algoritmizace
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 13 / 58
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
Celkové hodnocení [23]
1 : |================....| 82 % [19]  
2 : |===.................| 17 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00
Hodnocení v roli přednášející [9]
1 : |===========.........| 55 % [5]  
2 : |=========...........| 44 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.44

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.25
průměr hodnocení: 1.73

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Přednášky byly v pondělí k večeru, takže bylo často těžké udržet pozornost při výkladu delšího algoritmu nebo odvozování složitosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky s panem docentem za to určiě stojí, člověk se tam dozví velké množství zajímavostí. Bohužel druhou půlku semestru přednášel (asi) doktorand, který, což je pochopitelné a těžko mu to můžem vyčítat, nedokázal držet laťku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve večerních hodinách a navíc po přejezdu z matfyzu, naštěstí se většinou probíraly zajímavé věci...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • stojí za to na ně chodit, ale skripta jsou taky vynikající - jsou to jedna mála, co jsem si koupila a neustále v nich listuju i ve druháku, protože tam je od všecho trochu a celkem lehce jsou tam vysvětleny i obtížnější matematické pojmy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Hodnotím Tomáše Oberhubera: dával důraz na implementační detaily a programátorskou praxi, ptal se nás, jestli tomu rozumíme, jestli nemáme dotazy. Jako zápočtovou úlohu zadal implementaci CSR formátu uložení matice, což se hodí pro budoucí studium znát a není to tím pádem úplně zbytečný program. Také uváděl příklady z praxe pro jednotlivá témata, např. zjednodušenou verzi Google PageRank u grafů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Můj cvičící byl doktor Oberhuber, ale chybí mi v nabídce, tak to píšu sem. Oceňuji, že tomu opravdu rozumí, je ochotný vysvětlovat, ...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Hodnotím Tomáše Oberhubera: v pozdních odpoledních hodinách byl jeho celkem monotóní hlas a pauzy v mluvě občas skoro uspávající.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Můj cvičící byl doktor Oberhuber, ale chybí mi v nabídce, tak to píšu sem. Obecně byl dobrý, ale něco mu vytknu. Občas působil nepřipraveně, jindy nebyl schopen dost rychle pojmout algoritmy, které jsme navrhovali. Ale to je celkem pochopitelné. Horší je to, že je cvičení spíš nudné -- když jeden student sedí u počítače a ostatní mu pouze mají radit, ale nesmějí sami něco psát do počítačů, postupuje se vpřed jen dost pomalu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta ZALG
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zdrojové kódy programů ze cvičení nebo jinde na internetu. Projekt Jera na stránkách přednášejícího. Skripta ale obsahují plno chyb a je potřeba souběžně mít po ruce errata (také na stránkách přednášejícího).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta a internet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ze skript
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
  • Dopředu nám bylo oznámeno, jak zkouška probíhá a přesně to průběhu odpovídalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nechápu proč se na zkoušku z informatického předmětu nedá přihlásit v kosu...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opravdu lehké. Program dokážete napsat, pokud jste poctivě chodili na cvičení. A teorie je sice rozsáhlá, ale pokud jdete na první termín, stačí umět jen jednu kapitolu, což se dá naučit opravdu snadno, rychle a na A.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přihlášovat se na zkoušku emailem zkoušejícímu je zvlášť zarážející vzhledem k povaze předmětu, ale budiž. Zkouška se skládá sama, vyberete si kapitolu jakou chcete.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušející nám dal cca 3 hodiny (ale kdo nestíhal a snažil se to napsat sám, dostal víc) na sepsání funkčního programu na téma probírané na cvičeních nebo přednáškách. Mohlo to být i v jiných jazycích než jen PASCAL (po domluvě se zkoušejícím). Pro předvedení a vysvětlení programu si člověk připravil danou kapitolu (pokud bl na zkoušce poprvé, mohl si i vybrat, která se mu líbí nejvíc a otázky směřovaly hlavně k ní) a pak odříkal a předvedl co bylo ve skriptech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemná zkouška. Oceňuju možnost výběru kapitoly nebo okruhu k praktické i teoretické části zkoušky. (Dá se předpřipravit si program doma a pak ho upravit podle konkrétního zadání, což je dobré proto, že některé programy se za tři hodiny těžko stíhají napsat.) Zkoušející klade důraz hlavně na porozumění programu/teorii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvěle postavená zkouška. Je skvělé, že si člověk na prvním pokusu může vybrat okruh a k praktické části využívat všechny zdroje. Jen u ústní zkoušky by mohlo být méně matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vzhledem k tomu, že zkouška probíhala ve více místnostech, nebyl problém vše opsat ze skript nebo internetu. nejlevnější Ačko za dobu studia.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouška byla dlouhá, určitě si to chce vzít jídlo a pití s sebou, protože se může protáhnout od rána až do čtyř, pěti. Pan Virius hodnotí spravedlivě, je dobré umět i důkazy a odvození. Nechce po lidech, aby něco vyplivli naspamět, ale naopak, aby věcem hlavně rozuměli a při zkoušce třeba trochu poradí, když vidí, že má student dobrý přehled.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška má velmi pohodový průběh, pokud někdo nestíhal napsat program včas, dostal čas navíc.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Dobrý verbální projev, opravdu komplexní znalosti problematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednáší velmi zajímavě, doplňuje zajímavosti z praxe, takže si něco odnese i zkušenější programátor. Ukazoval skutečné příklady např. zásobníku programu při rekurzi apod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • znalost problematiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ovládá výborně celou problematiku,jeho přednášky jsou zajímavé
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Nepitvat se zbytečně v blbostech a více se zaměřit na podstatné věci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas se zamotal v delších odvozováních, ale naštěstí měl u sebe zápisky, takže to pak nějak dal dohromady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášet celý semestr :-).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • někdy by to chtělo trošku zrychlit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení jsou vedena úplně špatně. Automaticky se předpokládá, že nikdo nechodí na přednášky, a proto se na hodinách opakuje teorie. Tudíž se toho stihne odcvičit velmi málo (ne že by to nestačilo ke zkoušce, ale je škoda, že se toho až tolik nenaučíme), navíc není potom naprosto žádná motivace chodit na -- výborné! -- přednášky docenta Viriuse. Je to dost absurdní situace; jediný, komu opravdu škodí, je pan docent, který kvůli tomu přednáší téměř prázdnému sálu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení ukázala konkrétní implementaci probíraných algoritmů a člověk pak měl z čeho čerpat pro zkoušku. Navíc tím člověk do detailů pochopil průběh algoritmů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] 90%-100%
2 : |====................| 22 % [2] 75%-90%
3 : |====................| 22 % [2] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [3] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [11] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.44
1 : |===========.........| 55 % [5] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 44 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |=============.......| 66 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [1] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký