Fuksa :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Byl celou dobu příjemný, všechno dobře vysvětloval a celkově mě dobře připravil na zkoušku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Počet vyřešených integrálů.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • je vidět, že matematice vážně rozumí. líbilo se mi, že řešil příklady bez přípravy, díky tomu jsme mohli vidět i postupy, které na první pohled vypadaly dobře, ale k výsledku nevedly - bylo důležité pochopit, že je někdy potřeba vyzkoušet víc možností. zlatého bludišťáka uděluji za cvičení konané na dětském hřišti na Karlově náměstí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístup, ochotu pomoct
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice příjemné chování, pěkně vysvětlí látku, příjemná atmosféra na cvikách...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • milé vystupování, férovost, přiměřené nároky, velký počet spočítaných příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • občas se malinko zámotával u příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohli jsme spočítat více vyšetřování konvergencí.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • mohl by občas spočitat i jiný přiklady než ze skript Pošta a Pošta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • někdy by to chtělo více rozebírat jednotlivé mezikroky ale skutečně jen občas
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • je sice hezký, že se na cvičení úžasně proberou integrály, ale během posledních 14 dní nejde stihnout konvergence integrálů a řad a to pak hodně na zkoušce chybí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jestli se dostanete někdy domů, bez toho, aby jste padli po celodenním vyčerpáním, nebo aby jste celou noc dělali protokol, počítejte příklady!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nejlepší cvičení semestru, cvičení mě bavila, hodně naučila
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • užitečné, když tomu někdo rozumí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [0]
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [0]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký