01MAB2  >  Matematická analýza B2

Počet hodnotících: 20 / 223
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 223 studentů.
Ukončilo předmět: 98 studentů.
|=========...........| 43 %

Fuksa [ Cvičící ]
Hradilová [ Cvičící ]
Kolář Miroslav [ Cvičící ]
Palek [ Cvičící ]
Pártl [ Cvičící ]
Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [18]
  • důležitý předmět, který nelze podcenit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náplní letního semestru byly integrály a řady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • náročné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebýt tohoto předmětu, tak mě studium na FJFI opravdu baví
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Viac času mohlo byť venovaného výpočtu řad.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Integrály probrané dobře, ale vzhledem k povaze zkoušky by bylo potřeba se věnovat kovergencím daleko víc
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nutné snad pro všechny z FJFI, analýza je jakýsi základ všeho, je všudypřítomná. Otevírá se tím člověku hned několik dveří do dalších říší nejen matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zvlášt s vyšetřováním konvergence integrálů a řad si člověk užije spostu zábavy :) ale hned ve třetím semestru to zužitkuje.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tenhle předmět nepodceňujte, jestli si myslíte, že cvika zvládáte, tak na zkoušce pěkně narazíte.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • asi nejnáročnější předmět druhého semestru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jednoznačně nejnáročnější předmět letního semestru - především zkouška
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celkem náročný, ale zvládnutelný předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pokračování analýzy, lehce obtížnější
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zajímavý předmět, oproti zimě několikanásobně těžší
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky fajn. Zkouška těžká.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejnáročnější předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • obtížné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [20] 2.45
1 : |==..................| 10 % [2] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 45 % [9] 2
3 : |=======.............| 35 % [7] 3
4 : |==..................| 10 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 95 % [19] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká