Palek :: [01MAB2] Matematická analýza B2

Další předměty
[01MAB2] Matematická analýza B2
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • přístup
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Každého donutí najít řešení, systematicky vysvětluje postup
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtip, dynamiku, zábavný výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Někdy jsme s některými příklady trávili příliš moc času, který jsme mohli věnovat dalším příkladům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nesnažit se vysvětlovat vše do takových podrobností, které by měly být každému zjevné, a pokud ne, tak mu budou zjevné později, až si bude procházet poznámky ze cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • je dobře, že jsou dvě cvičení týdně
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení Vás bohužel v žádném případě nepřipraví na složení zkoušky. Člověk musí opravdu napočítat kvanta příkladů sám. A začal bych co nejdříve...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký