Štefaňák Martin Ing. Ph.D. :: [02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02TSFA] Termodynamika a statistická fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 47 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.80
medián: 1.04
průměr hodnocení: 1.43
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.60
medián: 1.05
průměr hodnocení: 1.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • těžký profík, rychlé tempo - sice jsem někdy nestíhal ale dalo se dopátrat klíče, stihli jsme probrat hodně věcí, všechny důležité příklady ze cvičení narozdíl od jiných skupin, vysvětluje věcně, precizně, je vidět, že tomu velice dobře rozumí, má vlastní skripta ke cvičením, která obsahují užitečnou teorii a příklady, některé i řešené, což je naprosto famózní záležitost, ochotný ke konzultacím i uskutečnění cvičení v jiný čas a dopsání zápočtovky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Sympaťák
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • nutit studenty se ptát, probudit v nich neochvějnou touhu zvednout tu ruku a když něčemu nerozumí, nějaké části příkladu, ptejte se, k dokonalosti ještě opepřit výklad pár vtípky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Vyberte na cvičení třídu s větší tabulí, neblo lépe rovnou dvěma posuvnými tabulemi. Ty mastné příklady se mršky nechtějí na malou tabuli nikdy vejít!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavá a zábavná cvičení, všechny příklady byly důležité a vhodně vybrané
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Líbil se mi výběr příkladů - byly zajímavé a zároveň jsme se naučili všechno co bylo třeba na zápočtové testy/zkoušku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký